Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Jeg syns bare det var morsomt. Er veldig klar over volumet i aksjen :slight_smile:

1 Like

Plukka opp nokre ekstra aksjer på 90 blank. Kjem det melding etter børsslutt i dag?

1 Like

Kommer 1540.

1 Like

Hva slags melding?

Jeg har også magefølelse om melding i dag. Vi får se.

Flere aktuelle for fremdrifts nyheter:
21.10.2020 Bioextrax påbörjar intensivt utvärderingsprojekt med ledande företag inom ingredienser till djurfoder. Hurtig evaluering, 4 måneder.

03.11.2020 Bioextrax påbörjar accelererat utvärderingsprojekt tillsammans med globalt teknologibolag avseende bioplasten PHA. Hurtig evaluering, 4 måneder.

Ellers er det jo det tyske resirkuleringsfirma som signerte samarbeid i januar 2020.

Er ellers noen flere avtaler som ikke er oppgitt varighet på som plutselig kan komme… :slight_smile:

3 Likes

I går kveld leste jeg forresten gjennom avtalen med den nord amerikanske bioplast produsenten som de nå har inngått kommersiell avtale med, og det er anslått 7 millioner i årlig inntekt til Bioextrax ved full kapasitet på det første anlegget. Men, kunden har også som ambisjon å triple kapasiteten på dette anlegget, altså 21 millioner årlig til Bioextrax. Og som om det ikke er nok, så planlegges det for “ett flertall ytterligare anläggningar”. Så på litt sikt kan dette prosjekt alene bidra til en betraktelig høyere MCAP enn dagens.

4 Likes

Det er det som virker så “rått” med Bioextrax… Leser mann alle de avtaler og mulige fremtidige inntekter de selv hentyder, så blir det sååååå bra…

Ettersom flere her inne og Fornybar sier at det kommer avtale i dag, kjøpte jeg 600stk til…
Ingen “Arvid” men men :joy::partying_face::smiling_face_with_three_hearts:

3 Likes

Søren, idag skulle jeg hatt litt cash tilgjengelig. Å ja det skal man ha.

Hvor langt ned er AVA selgeren villig til å gå… Når mann tror en har plukket på bunn, kommer en ny :flushed:
Sola dukker nok opp igjen :grin:

1 Like

Tragisk at så lavt volum skal senke kursen så massivt. Satser på en avtale de neste par ukene… da dobler vi herfra

2 Likes

Særdeles udramatisk i mine øyne. Smeller opp så fort nyheter kommer. Benytt fall til å kjøpe dersom dere har troen så lenge børspilene peker oppover.

1 Like
1 Like
2 Likes

Ikke umulig han har Bioextrax i kikkerten :blush:
Vi trenger all oppmerksomhet som en kan få :hugs:

2 Likes

Noen nye aksjeeiere som vil titte litt på det svenske forumet…

1 Like

Holder seg fint denne. Gleder meg til utviklingen.

2 Likes

Tror det smeller opp denne uken. Virker som det foregår en eller annen trading/manipulering av noe slag, ikke vet jeg.
Skal vel ha med seg litt billigere aksjer.
Ava i pluss idag, noen dager siden sist.

1 Like

Skikkelig sprettball dette! Psykologisk thriller, sant? Ble bekymret forrige uke og solgte d lille jeg hadde. Tilbake hvis/når d blir grisebillig. Er nok ikke mange ukene uten meldinger som trengs :slight_smile: Så får toget bare gå hvis d går, lykke til i så fall!

Synes også den har klart seg fint igjennom den grønne korreksjonen. Veldig potent, men vi trenger et slags gjennombrudd for å få en ny trading range

2 Likes