Hva tror dere?
Er det et mål for både kunder og selger (Bioextrax) å lande avtale/avtaler før vi starter på Q2?
Jeg tittet gjennom avtalene her en dag, og spesielt på den topp 3 kosmetikk selskap, som i prospekt (våren 2020) er oppgitt til å ha ca 90000 ansatte. Det har jo blitt spekulert i det her tidligere at dette kan være L’Oréal, og ut fra tall jeg kan finne hadde de ~88000 ansatte i 2019 og i årsrapport for 2020 oppgir de nå 85400 ansatte. Finner ingen andre innen samme bransje som riktig antall ansatte, kun Procter & Gamble på ~99000, men driver vel innen så mange typer forbrukervarer at de ikke kan kalles kosmetikk selskap? Støtter mao teorien om at det fint kan være L’Oréal.
Ordredybde synlig 81-100 på Nordnet. Glad jeg er inne, ikke sikkert det blir så lett å få tak i billige aksjer etterhvert.
Der fikk jeg jaggu påfyll på 82.2. Noen med nordnet som skal ut, noen her?
Ser ingen grunn til å røre denne investeringen.
Greit å huske på at den har vært på lavt 80 MANGE ganger, og så er det èn handelsdag før den er på 100 igjen… Bekymringen burde komme om den faller under 80 imho
Har noen et par hundretusen så kan de sende denne rett til 100 igjen. Om det kommer en positiv melding, så sier det seg vel selv hvor det går.
Nå kan dere bli bekymret
(humor)
Nitrist utvikling. Satan.
Tja, fikk plukket en del på 79…fornøyd med det posten på 10k a 80 kr gikk jo fort unna også
Edit: men så kom en ny stor salgspost på 80, aie aie…
Jeg lurte et øyeblikk på hvilken aksje du var inne på
Dette var da voldsomt som noen har ombestemt seg
Det var vel en NON som dro den opp til 120
Tenkte at det var samme kjøper/selger selv. Kan ikke være veldig lukrativt for denne personen
Tror ikke vi skal anta at det er samme type hver gang. Da hadde de ikke hatt så mye penger å handle for ;p
Så ut som det var kort vei til 100 før denne store salgsposten kom som en slags blokkade… Har flyttet salgskurs nedover også. Kan det være noen som vet noe negativt eller vil de bare ut fortest mulig for å flytte til annen aksje? Eller prøver de å tynge ned kurs for å plukke mer når alle som nå svetter på død og liv må ut?
Har det vært noen som visste noe negativt de andre gangen kursen har opplevd press?
Ikke som jeg har fått med meg
Utålmodige sjeler er det overalt.
Men i små aksjer uten float er det dyrt å ha det travelt
Ja det er enn illikvide aksje… så det blir store utfall når noen blir lei. Nå har jeg ikke store posten så driter litt i det. Jeg er inne pga utviklings avtalene og vil gjerne se utfallet av disse. Loreal??
Noen som slukte posten?
Ser sånn ut, ja