Plukket litt til under 80. Lukter at en melding er rett rundt hjørnet.
Tok nokre under 80 sjølv. Spanande!
Styrketegn at de store postene ble spist så fort
Ikke så styrketegn at flere med mye aksjer skal ut på samme dag. Lukter veldig vondt om det skulle dukke opp en negativ melding om kort tid.
Ja da er vi vel tilbake på 40 kroner om de melder av samarbeid avsluttes…
La oss nå bare håpe at så ikke er tilfellet.
Jeg tviler så hardt jeg kan på at det er insideinfo ute og går. Markedet er velsig spesielt akkurat nå, og jeg finner det mye mer nærliggende å tro at noen blir utålmodig og så baller det på seg.
Er nok bare det faktum at dette er en veldig ilikvid aksje der noen har ønsket seg ut og igjen har spredd usikkerhet til mindre aksjonærer.
Grunnen for dette kan være alt fra, makroøkonomisk frykt til gevinstsikring. Har ingen tro på at dette er noen som helst form av innsideinformasjon.
Vil tro dette kan være en veldig bra kjøpsanledning, og vi får krysse fingrene for at selskapet leverer en håndfast avtale om ikke lenge som kan lette på usikkerhetsmomentet i aksjen.
Tror vi har et sterkt 2021 foran oss som aksjonærer her.
VD for 1 mnd sida… Liten reminder
Vi er jo her for en 10x. Men aldri gøy med blodrøde tall.
Tviler vel i grunn på det jeg også, og volumet er jo ikke voldsomt. Jeg har full forståelse for at man kan bli utålmodig og frigjør ett par millioner.
Kan være Ecozyme / Takwa som selger ut sine siste aksjer. Han eide 2,38 % sist jeg så en aksjonærliste.
Ikke pent rent teknisk i hvertfall…
Vi får håpe selgerne er fornøyde nå. Det begynner å tynnes ut i kjøpersiden på disse nivåene også.
Jepp. Så er spørsmålet hvor langt man kan dra “kort”. Sell-off går nok en del på generelt tynga marked, men godt mulig at det er flere og flere utålmodige sjeler som nå kjenner at “kort” begynner å bli til “en stund”
Ja, det er jo et ganske løst utsagn og en må jo ta alt en CEO/VD sier med en klype salt… de vil jo alltid prøve å sette bedriften i best mulig / positivt lys… men tror han på at 2021 blir meget spennende år, og at vi kan vente en rekke oppdateringer utover året
Jeg mistenker at det er en invers korrelasjon mellom risikovillighet og tålmodighet
Hvis man er veldig utålmodig nå har man antakelig gått inn med litt mer enn hva som var komfortabelt. Da burde man i fremtiden tenke nøyere over posisjonsstørrelse i en swing trade, for å unngå at det skjer igjen.
Jeg selv sitter med mer enn tiltenkt og så klart er det aldri gøy å se man er i grei minus. Men om man tenker igjennom hvorfor man har investert så forsvinner den usikkerheten for min del.
Men om man bare var inne for raske penger og tenkte at denne “snart” skulle være neste uke. Så er det jo ikke rart folk selger seg ut for at det ikke gikk slik de håpte.
their loss!
Til slutt skal hele verden spise granoler fra Bioex, med bestikk de kan kaste i skogen. Muuuahahahaahaaa!
Ser at Circa Group, som ble notert på Euronext Growth nå i mars, nå verdsettes til 3 mrd. Dette er mer enn 10 ganger så mye som Bioextrax prises til. “Selskapet har utviklet en skalerbar produksjonsprosess for å konvertere bioavfall til høyverdige biomolekyler" iflg DN. De har med seg Pareto og Hermanrud i Sparebank 1 til å pushe aksjer og kurs. Vår kandidat Bioextrax har ikke slik drahjelp, men når avtalene begynner å tikke inn kan dette med manglende oppmerksomhet snu seg raskt