Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Helt enig Sjog…
Hvis man ser på de som styrer og leder Bioextrax, så er det på papiret en meget kompetent gruppe. De hadde ikke klart å komme i havn med samarbeidsavtaler med så store seriøse aktører hvis de i tillegg til teknologi, ikke har dyktige folk til å selge inn og styre dette…

Nedsalget den siste uka anser jeg kommer ifra 1 til 2 aksjonærere + alle som hiver seg på når psykologien tar overhånd og skaper både usikkerhet og frykt.
Finnes ikke fasit her, men til nå er det ingen ting som tilsier endringer i fremdriften til Bioextrax og Edvard Hall.

Att å selge inn selskapet/Bioex til fremtidige investorer ligger helt sikkert i en langsiktig plan…

De store selskapene hadde ikke brukt resurser på dette om ikke dette er en “mulig” stor fremtid :blush:

1 Like

Hva tenker folket? Hvis avtale er innen rekkevidde, er det ikke “naturlig” å prøve å lande den før Q1 er over?
Kan vi håpe på 1 eller flere avtaler til uka? Selv om aksjekursutviklingen taler det motsatte… :hatched_chick::sun_with_face:

Hadde de vært et større selskap så hadde jeg vært enig med deg, men siden de enda er helt i starten så anser i hvert fall jeg det som at de jobber litt uavhengig av kvartalsrapporter. Det er jo uansett ingen som måler de på resultatene de kan vise på en rapport, så hvorfor bry seg om det.

Bioextrax er lite - Men

Hvis du vrir på det, så er flere av samarbeidende med “giganter” en av avtalene har ordlyd som “aggressiv tidsplan” (på husk)

Man bør ta i betraktning at det er motparten som sitter beslutningen om avtaler skal underskrives.
I mine øyne er ingenting i caset endret i de siste månedene, men det er aksjekursen som gir penger i min kasse så jeg forholder meg til den også

3 Likes

Enig… Bioextrax tjener vel ingenting på å prøve å pushe avtalene på tid, de må bare levere best mulig ila evaluering / samarbeid og så må kundene ta beslutninger for videre løp basert på resultatene.

Hadde såklart håpet på mer avklaringer innen april når jeg gikk inn, men har fortsatt klokketro på prosjektet på sikt… så prøver heller å ikke forvente for mye i nær fremtid (blir helt gal av å følge for nøye med), så får det ta den tiden det tar å modnes :slight_smile:

Tror hvertfall at det er lovende resultater i noen av evalueringene basert på uttalelsene til mr Hall!

3 Likes

Minner om denne uttalelsen ifra Edvard Hall i februar :hugs:

5 Likes

Jeg tror april blir den store gjennombruddsmåneden for Bioextrax. Flere vurderingsprosjekter er ferdige eller i sluttfasen og det skulle ikke forundre meg om det forhandles om flere kommersielle avtaler nå.

1 Like

Opp 3%. Noen som vet noe?

2 Likes

Ja vi nærmer oss april :wink:

1 Like

Ja… Edvard Hall :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

Skulle gjerne hatt innsyn i kalenderen hans :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nedsalget ser ut til å være over også, og det er jo litt godt for nervene :grinning:

1 Like

I fravær av BIOEX på Tradingview har jeg funnet charts på https://borsdata.se/en/bioextrax/technical-analysis

Men nå får jeg ikke opp candle stickene :tired_face:
Workarounds?

Følg instruksjonen, trykk på terminal på den vannrette menylinjen og søk opp aksjen.

1 Like

og plutselig er man registrert bruker på borsdata.se … takk!

1 Like

Hvorfor går kursen i feil retning? :weary:

Pga nyhetstørke og frykt - blandet med en aksje med lavt volum… Da går ofte kursen feil vei, for de som har kjøpt :blush:

1 Like

Lite kjent som du sier nordpolen…

Kommer gjennombruddsmelding, og dette virker i storskala til rett pris, blir dette en langvarig trend oppover…

Vi alle bør egentlig tenke på hva de virkelig har fått til - De har noen giganter på kroken, men trenger å få dratt de i land…
De hadde ikke klart å få disse gigantene til å investere tid og ressurser uten reel mulighet til å lykkes…

Hallo…
Bioextrax er priset til 250mill, sier ikke mer…

1 Like

Fortsatt ikke fått noen melding at noen av disse samarbeidene er avsluttet, hva tror dere, smeller det inn avtale til uka? Btw, svenskebørsen er åpen i dag og.

1 Like