Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Så lenge selskapet ikke har skuffet på noen ting utviklingsmessig anser jeg kursfall for å være pga utålmodige aksjonærer som ønsker å ha pengene i veddemål hvor de har en mer definert tidslinje e.l.

Selskapet har, som @Chilli sier, en veldig lav market cap på disse prisene, nesten halvparten av én revenue stream.

De har som kjent ~10 evalueringsavtaler, hvorav den ene har gått til semikommersiell fase i det at utprøver ønsker å kjøpe større batches til sine kunder.

Risk/reward-messig anser i hvert fall jeg caset til å være soleklart, og jeg har klar enda mer “risikopenger” på disse nivåene. (som forsåvidt er en verdiløs setning for alle, men dette er min tråd, så deal with it)

2 Likes

Vi har sett at >90 krever påfyll av nyheter, ellers siger det raskt nedover. Men nå er noen svake hender ristet av. Uten nyheter nærmeste ukene så tror jeg på sidelengs utvikling i intervallet 75-82 ish, ala perioden fra midten av desember til midten av januar. Det er helt ideelt i påvente av nyheter. Bra bet, tycker jag!

1 Like

Synes rangen du skisserer var veldig liten i en så volatil aksje, men ellers enig.

jepps, ikke så realistisk at alle handler skulle falle eksakt inn i den rangen. Utvider til 70-85 med intradag volatilitet. Det ble vel byttet opp mot 200 000 aksjer i denne rangen mid des - mid jan. Btw, hvis vi er flere som liker å snakke om risiko: jeg tror vi trenger negative nyheter for å bryte denne rangen på nedsiden, eventuelt lang periode uten nyheter (minst 1mnd).

Folkens - Fikk denne tilbakemeldingen nå i dag…

3 Likes

Lol, har du sendt til feil epost?

Jeg har utelukkende fått til svar at han ikke kan kommentere slikt direkte til aksjeeiere.

Edit: Damn it!! :sweat_smile:

Til mitt forsvar så sjonglerer jeg påskeferie med småbarnsliv og coronalockdown. 1 April var det siste jeg tenkte på da jeg stod opp i dag :joy:

3 Likes

sjekk kalenderen!!! :rofl:

2 Likes

:ok_hand::joy::joy::joy:
Edvard gir ingen svar som kan tolkes, uannsett hvordan du prøver å vri spørsmålet.

1 Like

Det er interessant å se hvor mange som kommer etter, om bioextrax klarer å overbevise L’Oreal (antatt). Dette er så dagsaktuelt globalt at jeg blir veldig håpefull for fremtiden til denne lille knøtten av et selskap.

4 Likes

“” Dette er så dagsaktuelt globalt at jeg blir veldig håpefull for fremtiden til denne lille knøtten av et selskap.""

Så enig - Tenk om Bioextrax lykkes med visjonene sine, noe vi aksjonærere har stor tro på…
Da kan dette bli veldig stort, og vi har mulighet til å være tidlig inne… :hugs:

1 Like

Står ingenting om hvor plasten i kremen stammer fra. Er d fra produksjonen eller blir den overført fra emballasjen. Trolig sistnevnte? I så fall ser jeg at dette er spennende for Bioextrax ja.

1 Like

Det kommer sikkert litt over fra emballasjen, men i hovedsak så blir plast benyttet som tykningsmiddel og fyllmiddel i sminke. For å få riktig konsistens og volum. Det er en helt gigantisk operasjon kosmetikkprodusentene må igjennom nå, og å få en fot innenfor kan bli veldig verdifullt.

1 Like

Det der kan fort bli forbudt. Kriminelt spør du meg…

Vi skal ikke bare slutte å selge og bare vente på en avtale da. Eller skal vi egenhendig senke aksjen 10% med noen få aksjer?

3 Likes

Husk at det er mange Nordnet-kunder i Sverige også. Forøvrig er jeg helt enig :wink:

1 Like

Haha, jeg kjøpte 50 aksjer idag :stuck_out_tongue_winking_eye: fikk dem på 72, så fornøyd med det :crossed_fingers:

3 Likes
4 Likes

Veldig informativ tråd

1 Like

Fine tall på 11/x :wink:

1 Like

Noen er opptatt av å kjøpe på bunn, jeg prøver heller å løfte kursen litt :wink:

2 Likes