Du som kjøpte dagens siste aksje?
Den å
Hører på Erna og bidrar i dugnaden
Kjøpte 200 til i dag selv. Har nå mye mer enn planlagt. Har troa på at selskapet prises til minst en milliard ved enden av året. Eller så blir det helbom. Tror ikke på noen mellomting her.
De to siste kjøpene mine har vært hod. Når det bare er snakk om noen få hundre av gangen, så koster det lite å bidra litt.
Samme her, Orionen. Har flere enn planlagt.
Alltid ha litt cash på kontoen… det lærte jeg i dag når jeg satt å ventet på en overføring
Får være på i morgen tidlig😊
Blir teknologien validert gjennom en kommersiell avtale dette året så er det bare en vei denne aksjen går📈
Og det er ikke akkurat småselskaper som har inngått evaluering/samarbeidsavtaler med Bioextrax👌🏻
Ble litt satt ut selv i går, da den plutselig var på 72. Men men, man får gjøre egne vurderinger rundt hvor godt man tåler volatiliteten. Jeg har tatt mitt lodd og er klar for neste steg.
Hadde ikke skadet om de hadde inngått noen flere utvärdelsesavtaler i mellomtiden. At de ikke gjør det tyder kanskje på at de er så sterk i troen på de som de allerede har etablert?
Da legger jeg til grunn deres egne utsagn om hvor mange de får forespørsler fra.
Enig, taushet kan være et tegn på at det forhandles om noe konkret.
Noen som har noen tanker om denne avtalen?
Positivt med enda en slik avtale, men det er ikke denne type avtale markedet venter på
Edit
Men ser ut som de fungerer fremdeles
Tyder denne avtalen på at de er svak i troen, da eller?
Utrolig viktig at de fortsetter å signere slike avtaler, det er dette som skal gjøre dette som en god langsiktig investering
Lisensavtaler kommer
Det var vel din teori så det må vel du svare på
Det tyder på at de er hotte og at mye vil ha mere. Bra for oss.
Tenker de går inn i så mange utvärdelsesavtaler de har kapasitet til å følge opp😊
Så dette ser jeg på som kun positivt, jo flere blinker man har jo større må vell sjansen være for å treffe?
Kjøpte oss opp til 83.20 med 30 i aksjer i dag. Synd det ikke holdt inn.
Virker jo som noen er interessert i å holde den nede også når de selger på 82 og 80,6 like etter handler på 84…
Ja. Litt merkelig. Men en god trader kan vel egentlig holde kursen i sjakk her mer eller mindre alene, for å akkumulere.