Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Bioextrax (BIOEX) 🇾đŸ‡Ș

Edvard i dag:

“I förhĂ„llande till andra PHA-producenter Ă€r vĂ„r ”unique selling point” vĂ„r metod för att extrahera PHA ur PHA-producerande bakterier. VĂ„r patenterade metod Ă€r signifikant billigare, miljövĂ€nligare, och producerar polymerer med högre kvalitet.”

3 Likes

Da har jeg tegnet meg .

Er det andre som tenker at de burde gjĂžre en 1/10 akjesplitt fĂžr kommersialisering?
Det er ikke meg imot Ä gjÞre flere underveis ogsÄ, hvis dette gÄr veien, det ligger kanskje litt i kortene at det vil skje etter hvert. FÄ selskap med sÄ lav mcap som har aksjer til rundt 100-lappen.
Jeg tenker at det bÞr gjÞres for at aksjen virker billigere, mange er enkle slik, og tenker at en aksje er dyr nÄr den er priset til rundt 100 kr.

1 Like

Noe pÄ gang her nÄ? Ikke mye volum her, men har vel heller ikke kommet noe nytt

1 Like

NĂ„r kom opsjonen i salg?

Du mĂ„ huske at det er forskjell pĂ„ Ă„ kjĂžpe 1kg potet til 100kr og 1kg gull til 100kr😂

1 Like

Det var en del teorier og diskusjoner rundt aksjesplitt her i januar, og mener noen (kanskje @Fornybar ?) nevnte at VD er Äpen for splitt
? men det vil nok kanskje bli etter en kommersialisering og hÞyere kurser? Skal ikke store positive nyheten til for Ä drive kurs her med sÄ fÄ aksjer som er i omlÞp nÄ hvertfall

Etter den fÞrste avtalen og pÄ kurs 135-150 kommer det en splitt. Gammelt jungelordtak fra meg.

1 Like

“Bioextrax befinner sig i en expansiv tillvĂ€xtfas, och rekryteringen Ă€r en del av företagets strategiska inriktning för de kommande Ă„rens kommersialiseringsresa.”

“Företaget accelererar nu för att möta en ökad efterfrĂ„gan pĂ„ företagets teknologier och produkter.”

2 Likes

Starter nÄ :grin:

Gör din röst hörd och stÀll dina frÄgor
sms: 079 347 98 45
epost: event@aktiespararna.se
Följ oss pÄ Twitter: #aktiespararnaevent

TablĂ„ 27 maj kl. 17:50–19:30
17:50 VĂ€lkommen
18:00 H&D Wireless
18:30 Bioextrax
19:00 Allarity Therapeutics (engelska)
19:30 Jonathan SchönbÀck, förvaltare Odin Fonder
20:00 Avslutning

Disclaimer: Syftet med Akties

2 Likes

Citat frÄn dagens presentation pÄ Digitala AktiekvÀllen - LÀnk till presentationen. Edvard var andra talare. DirektsÀnd TV | Aktiespararna

Ett par hÀrliga citat angÄende varför de tar in pengar och ökar personalstyrka:

“Framför allt inom PHA Ă€r marknaden extremt het. All PHA globalt sett Ă€r utsĂ„lt de nĂ€rmaste 3 Ă„ren. Producenter kan ta i princip vilket pris de vill och vi vill verkligen sĂ€kerstĂ€lla att vi Ă€r med pĂ„ det hĂ€r tĂ„get.”

“Vi jobbar med de flesta aktörerna i vĂ€rlden just nu.”

11 Likes

Det er med slike sitater bare merkelig at ingen av aktÞrene har bestilt kommersielle produkter og avtaler? Det mÄ enten vÊre rett rundt hjÞrnet ellers holder CEO oss bak lyset.

1 Like

Jeg har fortatt troen, bare at det tar litt lenger tid enn jeg fĂžrst hĂ„pet og trodde
 Den ene “kommersielle” avtalen de har, der de leverer batcher til demo anlegg, er jo potensielt en meget bra avtalte pĂ„ sikt ogsĂ„. Snakk om 7 MSEK Ă„rlig ved fĂžrste anlegg, men dei Ăžnsker Ă„ tredoble produksjon og bygge flere fabrikker pĂ„ sikt :grin:

TTT BBB
Ting Tar Tid Bioextrax Blir Bra

Uttalelsene ifra Edvard og siste presentasjon, oste av selvsikkerhet
 Dette gÄr veien, men det tar tid Ä bli store

3 Likes

En avtale med en av disse store firmaene vil jo dkbelnselskapets verdi og mer. SÄ fÄr vi se. Syntes de er veldig positive. Men jeg har hÞrt CEO fÞr som har overdreven tro pÄ sitt eget produkt og det er mest store ord
 her mÄ de bevise at de er sÄ unike som de vil ha det til

Fartin

“Men jeg har hĂžrt CEO fĂžr som har overdreven tro pĂ„ sitt eget produkt”

Hva har du hĂžrt CEO fortalt, som er overdreven tro?

Handlet det om Bioextrax eller ifra et tidligere engasjement?

Andre selskaper. Jeg har ingen grunn til Ä ikke stole pÄ denne CEO. Jeg bare syntes det har vÊrt merkelig stille ift alle disse evaluering samarbeidene.

Noe tÄlmodighet bÞr en ha i denne type selskap, jeg tror vi fÄr en fin sommer og hÞst i BIOEX. At noen har negative erfaringer med for positiv CEO i andre selskaper er neppe relevant og overfÞrbar til alle selskaper :wink:

3 Likes

NĂ„ skal det stemmes over 1:4 aksjesplitt:
https://ir.spotlightstockmarket.com/en/market-overview/news//news-article?id=72064

4 Likes

Punkt 13: Beslut om split av aktien

Styrelsen föreslÄr att ÄrsstÀmman beslutar om en uppdelning av bolagets aktier, s.k. aktiesplit, varvid en (1) befintlig aktie delas i fyra (4) aktier. Efter genomförd aktiesplit kommer antalet aktier att uppgÄ till 13 957 960.

Vidare föreslÄs det att styrelsen eller den styrelsen utser bemyndigas att bestÀmma avstÀmningsdag och vidta de smÀrre justeringar som krÀvs för beslutets registrering vid Bolagsverket.

Beslutet ska vara villkorat av att ÄrsstÀmman röstar för styrelsens förslag till beslut om Àndring i bolagsordningen (punkten 11).

De foreslÄr ogsÄ et opsjonsprogram for ledelse og styre. Fornuftige forslag etter min mening.

2 Likes