Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Det stemmer :rofl:

Bioextrax AB offentliggör årsredovisning för räkenskapsåret 2020

“Som ett kvitto på att vi är på rätt spår har vi fått flertalet
kundindikationer på att vår tekniska lösning är
kommersiellt lönsam och gångbar. Mer konkret grundas
Bioextrax acceleration huvudsakligen på att vi under det
senaste året har sett en ökad efterfrågan på våra
teknologier, de produkter våra teknologier kan producera,
och vår kompetens.”

Snart kommer også bevis i form av store avtaler - tror jeg :partying_face::hugs:

4 Likes

Bioextrax företrädesemission övertecknad till 319 procent

Bioteknikbolaget Bioextrax företrädesemission av units blev övertecknad till cirka 319 procent. Det innebär att bolaget får in omkring 12,2 miljoner kronor före emissionskostnader, enligt ett pressmeddelande.

Företrädesemissionen, som varit helt säkerställd, ska möjliggöra för bolaget att möta efterfrågan av projekt från internationella kunder. Den ska även finansiera expansionen av organisationen, säkerställa produktionsutrustning med mera.

I emissionen ingår också teckningsoptioner som kan tillföra ytterligare 5,7 miljoner kronor vid full teckning. Teckningsperioden är mellan 1 juni 2021 och 15 juni 2022.

5 Likes

Lite sannsynlig at man får det man har «ansøkad» om da.

Min børssvensk er meget dårlig. Men det kan jo nesten tolkes slik at de kjørte en større emisjon enn først planlagt? I norge bruker det jo bare å stå at den var overtegnet, også thats it. Men mulig svenskene er bedre på kommunikasjon :slight_smile:

Edit: Ser at det er samme antall aksjer. Så tar hatten min å går

1 Like

Jeg har blitt trukket for én ekstra aksje i dag.

Under transaksjoner står det: (jeg hadde søkt om 360 ekstra uten retter):

Kjøpt: 1 Bioex application
Slettet: 360 bioex application

1 Like

1 mer enn meg… faen ass🤣

1 Like

Starter forsiktig inn-plukking nå - 84 - 82 og nedover.

4 Likes

Noen her som har Nordea? Skjedd noe rart, aksjene mine i Bioex er byttet ut med Bioex Units. Ikke samme verdi kan du trygt si, men antal aksjer/units stemmer.

Noen som vet hva dette er? Får vel kanskje ringe og spørre.

Hva kjøper du når du kjøper BIOEX BTU ?

glem dete, fant svaret-

Liten oppdatering på prosjektet med blant annet H&M :blush:

6 Likes

Spinnvilt. Dette selskapet er altså verdt 300 mil der omkring. Og har samarbeider med HM og andre giga selskaper… De må selvfølgelig bevise noe… men dette bør bli bra. Kan ikke forstå annet enn at den dobler seg eller mer på første avtale. Men det går i sirup…

4 Likes

22.6.2021, 14:34 · Cision

Bioextrax: Sista dag för handel med BTU och första dag för handel med teckningsoptioner av serie TO 2

Under maj och juni 2021 genomförde Bioextrax AB (publ.) (“Bioextrax” eller “Bolaget”) en företrädesemission av units där även allmänheten gavs möjlighet att teckna aktier. Genom företrädesemissionen emitterades totalt 174 474 aktier och 174 474 teckningsoptioner av serie TO 2. Företrädesemissionen har nu registrerats hos Bolagsverket och Bioextrax kan därmed meddela att sista dag för handel med BTU (Betald Tecknad Unit) är den 30 juni 2021 och stoppdag är den 2 juli 2021.

Totalt har 174 474 aktier och 174 474 teckningsoptioner av serie TO 2 registrerats hos Bolagsverket, vilka beräknas distribueras till VP-konto/depå den 2 juli 2021. Efter registreringen uppgår det totala antalet aktier i Bioextrax till 3 663 964 aktier och aktiekapitalet uppgår till 737 603,90 SEK.

Härutöver finns 174 474 utestående teckningsoptioner av serie TO 2, vilka kan nyttjas för teckning av aktier under perioden 1 juni 2022 - 15 juni 2022. Teckningsoptioner av serie TO 2 kommer att handlas på Spotlight Stock Market. Första dag för handel med teckningsoptioner av serie TO 2 är den 2 juli 2021. Teckningsoptionerna har ISIN-kod SE0015961974 och kommer att handlas under tickern/kortnamnet BIOEX TO 2.

2 Likes

Spennende Advisory board!

8 Likes

Tydelig at det snører seg sammen for bioex. At ikke kursen gikk mer på avsløringen at de samarbeider med H&m forstår jeg ikke.

1 Like

Fint å se det er kloke hoder til å bistå selskapet; men nyhetene rundt prosjektene uteblir. Tror det spiller inn i usikkerheten rundt hvor langt de egentlig er kommet.

Noen som deltok på GF (årsstemma) i dag?

Det er vel bare ett prosjekt på si som har vært kjent lenge, de har vel ikke inngått noe nærmere samarbeid med H&M såvidt meg bekjent.

Trodde det skulle komme mer nyheter rundt kommersialisering innen nå ja, men det er fortsatt mange positive tegn og det virker som de bygger sten for sten i påvente av kommersialiserings avtaler.

Det er vell ikke i tvil at vi håpet på en større avtale innen Q2… Vet ikke helt hvordan Bioextrax og dems kunder jobber, men ofte har har de mål om å sluttføre div avtaler etc innen eks Q2/H1…
Par dager til på seg :hugs::grin:

Men når det er sakt, ser fremtiden meget lys ut… Sitter godt og trygt på mine aksjer…
Potensialet er meget stort :muscle::+1: