Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Nei de kostnadsbesparende faktorene er knyttet til null bruk av kjemikalier og store besparelser på energiforbruk i prosessen. Proteiner er et biprodukt som eventuelt kan gi ytterligere fordeler hvis man finner anvendelse for dem.

4 Likes

Angående to 2.

3 opsjoner gir rett til å tegne en aksje.

Hva skal man beregne verdien av en opsjon til i dag? 17,8 høres fryktelig dyrt ut. Men hva sier matte ekspertene? Man må altså ha 3 opsjoner. Dvs ca 50 kr aksjen her. Så må man betale mellom 70 og 98 kr aksjen I 2022. Så da betaler man tett på 150 kr aksjen Om man kjøper opsjonen. Eller 130 ved nedre intervall?

Ja… Det høres dyrt ut… Men lykkes de og aksjen står i 300kr (gammel kurs) blir det ett kupp… Men å kjøpe blir spekulativt…
Planen min var å kjøpe mange, men avventer… (litt😂)

3 for 1 så er det vel friskt priset ja. Var tenkt å kjøpe noen etter splitt men nå tror eg at eg kjøper aksjer isteden.

men kursen på kjøp i 2022 må å justeres for splitt.

Info om dette og kurs i 2022, kommer nok senest 22 Juli :blush:

Låner denne ifra det svenske forumet… :hugs::grin:

1 Like

https://www.linkedin.com/jobs/view/2651549943/?refId=5mOzA3uHSnquHjxVaKaKXg%3D%3D

Er det noe stemning på svenske forumet da? På tide å få en avtale.

Sommerstemning :sun_with_face:
Dvs rolig :blush:

3 handelsdager igjen da før splitten. Jeg blir å plukker litt før close onsdag. Spent på open torsdag. Løkkje te!

2 Likes

Vet ikke om du skal legge for mye i dagen det splittes, må gjerne komme en nyhet for å få fornyet oppmerksomhet… Men er nok helt klart kortere vei fra 25 til 50 enn fra 100 til 200 :money_mouth_face:

2 Likes

Ser i alle fall for meg en pump senest onsdag før close. Runder’u opp er det letter å dele på 4 :wink:

2 Likes

Lite selgere :scream::grin:
Hold stand :joy:

2 Likes

Hvem kjøpte her inne? Takk skal du ha i såfall:)

1 Like

Får ta 10 for laget jeg også da :stuck_out_tongue:

2 Likes

Vi får se utviklingen på antall eiere fremover, når evt avtaler kommer på plass :blush:

4 Likes

Jeg er klar igjen på 107,5 :wink:

1 Like

Spennende uke for Bioex. Vært rått om de meldte en avtale rett etter splitt, men det er nok litt for mye å håpe på.

Vet ikke helt hvordan svenske aksjonærer er, men hadde dette vært norsk selskap så hadde det blitt pump and dump i ekte biotek stil.

2 Likes

Det vil alltid bli gevinstsikring, men etter dette så går det nok oppover… Etter 1 avtale som risikoreduserer Bioextrax, ventes det flere avtaler… Så Bioextrax blir absolutt spennende fremover. Det er vell ferie også for de som evt signerer avtaler etc, så ville ikke forventet avtale før om 3 uker :grin::joy::upside_down_face:

Men børsmelding vil garantert komme torsdag :blush:

3 Likes

ja, tok ut siste her, får støttekjøpe targo.