Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Hvordan er sjansene for at bioex blir overført oppover i det svenske børssystemet dersom den økte omsetningen i aksjen vedvarer?

Vært en diskusjon rundt det på discorden. Stilles helt andre krav til selskap som bytter listing, selskapet har heller ikke ymtet noe frempå at de har dette i tankene - så det virker ikke å være så veldig aktuelt i nær framtid.

Nytt patent, datert 25.08, om å lage keratin av fjær. Delt på Discord av en bruker der.

https://worldwide.espacenet.com/patent/search/family/063896071/publication/EP3867394A1?q=bioextrax

6 Likes

*Keratin

Synd det ikke ble børsmeldt, da hadde kursen stått i 200 på mandag🙊

1 Like

Er vel ikke vanlig å melde, men kan jo virke som de er nærmere å kunne inngå kontrakt også på dette området da…og da er det kanskje kort vei godt over 100 tallet hvertfall! :blush:

1 Like

kan jo ikke være noe annet enn bull? tidspunktet innvilget også er jo meget interessant.

1 Like

Ja, hvis de kan lage sterk fiber ut av fjær, så er vel bruksområdet ganske enormt.

Bioextrax kan lage hva som helst av hva som helst snart. Altså, hvor er grensa når de kan lage plast av dassvann liksom? Jævla alkymister de gutta nedi Lund der :laughing:

3 Likes

Låner denne ifra Erik Sandstrøm

2 Likes

En del samme tolkninger som her tidligere
L’Oreal
Dow
Rethmann

1 Like

Bare å begynne å lure på hva som skjer med kursen om de lander Loreal.

1 Like

Pump it :partying_face: Er det noen i kulissene som har hørt noe nytt mon tro…melding i morgen :wink::man_shrugging:

3 Likes

Nyyydelig dag i Bioextrax :hugs:
Mange nye aksjonærere, de store kommer nok mere frem ved neste “store” avtale…
:grin:

3 Likes

Spennende hvor lenge det går før neste avtale. Ville nesten være for fantastisk om den kommer allerede nå, men jeg turde ikke annet enn å plukke tilbake på 81 de jeg solgte for 3 dager siden :see_no_evil:

4 Likes

Flere av oss er veldig, veldig positiv til Bioextrax… Men kommer allikevel på meg som en liten overraskelse at den holder seg såå sterkt🌞

Enkelt forklart, så er det flere som ser det potensialet som vi andre har sett en stund :hugs::grin:

2 Likes

Jeg var ikke like smart. Må nok på med løpesko om jeg skal ha de tilbake. Får håpe det drøyer litt før neste avtale smeller inn.

Men er selvfølgelig inne med nok til at det ble en hyggelig dag likevel. Av og til må man bare droppe å være smart ved å prøve å trade topper og bunner.

5 Likes

Hvor stor del av selskapet har blitt handlet/ byttet hender nå rundt 80 kr?

Mellom 8 og 9 mill aksjer av 14 tror jeg :slightly_smiling_face:
(ca 5 mill bare de to første dagene etter meldingen).

1 Like

Vurderer å gå inn her, men ikke så positivt at så stor andel av aksjene har byttet hender etter oppgangen?