Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Biotekaksjer

Denne er interessant å se på mot NAPOLI-3 (Nalirifox)

Det står i lenka du selv la ut :wink:

“The data demonstrated a 24-month survival rate of 29.4% in patients treated with mitazalimab in combination with mFOLFIRINOX. These numbers compare well to estimates of 24-month survival rates of 8% for FOLFIRINOX alone, and 20% for NALIRIFOX alone¹,².”

Ut i fra pressemeldinga har eksperimentell arm vært 57 pasienter (16/28%)

Så da er man stuck med et ganske lavt utvalg pasienter (statistisk usikkerhet) som gir 29,4% OS på 24 mnd vs. 20% OS for et behandlingsregime som akkurat har blitt godkjent (med betydelig høyere statistisk sikkerhet).

Et bet på Alligator er et bet på at noen synes det er verdt å kjøre en fase III basert på dataene ovenfor.

Edit: Det store spørsmålet blir vel om mitazalimab + NALIRIFOX vil gi OS-forbedring ut over NALIRIFOX alene. Kan være at det i så fall blir en ny fase I / II før noen er villig til å ta løs på en fase III? Hvis jeg husker rett har Alligator holdt på med denne fase II’en siden 2021. Så da blir spørsmålet også litt om noen tror mitazalimab + NALIRIFOX vil ha noe å stille opp mot det som ev. måtte ha blitt SoC når selskapet en gang i fremtiden vil komme i mål.

1 Like

Tusen takk for synspunkter😊

1 Like

Noen som har sett på Anteris ?

https://www.businesswire.com/news/home/20241216426257/en/Anteris-Technologies-Global-Corp.-Announces-Closing-of-%2488.8-Million-U.S.-Initial-Public-Offering

De har jo noen justerte data som sier HR 0,68 mot NAPOLI-3. En eventuell partner vil jo få tilgang til all data, så vi får se. Tenker det er litt 50/50, men prisingen på selskapet er jo det som gjør meg gira

Alligator har en egen tråd, vennligst bruk den:

Ikke om en konkret aksje, men bekymringsfullt i en industri hvor USA har vært ledende

Spermosens AB (“Spermosens” or the “Company”) today announces positive topline results from its clinical study conducted at the Reproductive Medicine Center (RMC) in Malmö. The study was designed to validate the diagnostic value of the Company’s patented JUNO- Checked system and has now reached a successful conclusion.

The results demonstrate a statistically significant correlation between the JUNO Score, a measurement of sperm binding to the JUNO receptor, and fertilization rate in IVF.

Ikke dårlig! Nå er jeg i pluss

Nuvation Bio fikk FDA-godkjent taletrectinib i ROS1-mutert NSCLC i dag (ca. 3000 pas. årlig i US) Kursen ned 13% :thinking: Hva er det jeg ikke forstår her? Eller er det noe Mr. Market ikke forstår?

Intervju med CEO David Hung:

https://www.fiercepharma.com/pharma/david-hung-nuvation-bio-wins-fda-approval-ibtrozi-challenge-pfizer-bms-and-roche-lung-cancer

Medisinen har «mange» alvorlige bivirkninger, analytikere har kuttet i verdsettelsen og selskapet leverte sist betydelig under estimatene - sist men ikke minst aksjen er betydelig shortet (24%). Et helvete å sloss mot shorterne. Løsner nok til slutt.

Approval hjelper ingenting om ikke markedet tror det blir kommersiell suksess. Sett det før at approval ikke er entydig med kursstigning

Kan nok være noe der.

Massiv (sammenlignet med vanlig handel) selloff på godkjennelsen i dag. Virker nesten litt som mange hadde planlagt på forhånd å benytte anledningen til å komme seg ut.

Opp 20% i dag også. Mcap på 35 millioner kroner…

1 Like

Siste dag for handel i Sperm TO05 i dag. Gir rett til å kjøpe aksjen til 0,0055

1 Like

bilde

https://x.com/DeItaone/status/1934898127372509250

1 Like
1 Like

Nå flere pasienter, dog real-world :muscle:

2 Likes

Noen som vil gjette hvor mange av de 41 selskapene som var Norsk?

Er det bare meg eller er sektoren her på berget som en kreftsvulst?
Ha NANOV (TRMED), PCIB, TRVX (CRNA), NYKD og BGBIO -historiene i minnet;

Edit:
Eller er det nå det er som mørkest så kommer solen hvert øyeblikk?
Edit 2: måtte hive inn NYKD…
Edit 3 og 4: F*ck, jeg glemte jo den verste - der jeg har tapt mest penger: ULTIMO, errr, det ble vel Zelluna?!

1 Like