Biotekindeksen (lyseblått) YTD, og de 5 viktigste driverne i indeksen,
Targo minst ille, iflg denne grafen en svak oppgang. Men når jeg kikker på netfonds er TRVX også ned i år, -2.9% . Så dermed er det PCIB som er minst ille med en tilbakegang på 1.9%
på psoriasis-kur
Arctic Nutrition kurerer psoriasis med silderogn. Nå har selskapet hentet 46 millioner til prising på 220 millioner. Neste år vurderer de å gå på børs med prising på opp mot 800 millioner.
Flere slike dager pls:
Positivt!
Roche, Novartis, Takeda, BMS, Merck, alle potensielle kjøpere av Nano, Pcib og Targovax er på den listen!
Det er gull, for da vet vi med 100% sikkerhet at disse BP-ene kjenner godt til alle Radforsk selskapene!
For de som liker RIT, amerikansk selskap som retter seg mot ulike blodkreftyper, AML, Leukemi, NHL etc
Ser de prøver seg bla annet med samme isotop som Bexxar, Iodine-131, men men annet antigen, CD45
Interessant. Veldig lite sammenligninger til SOC og de er i fase III uten fda privelegier såvidt jeg kan se. Og mcap på 62 mill dollash?! Enten et godt kjøp, eller ugler i mosen.
Noen her som følger med på moderna inc?
Hvordan ville deres favorittfordeling sett ut? Under er min, men er usikker på om det er best å være lastet likt eller heftig i èn. Innspill?
Det er et ikke helt ulikt oppsett som jeg kjører for tiden. Er ferdig med all in.
Mitt oppsett (sett bort ifra IPS som bare er fond).