Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Biotekaksjer

Biotekindeksen (lyseblått) YTD, og de 5 viktigste driverne i indeksen,

Targo minst ille, iflg denne grafen en svak oppgang. Men når jeg kikker på netfonds er TRVX også ned i år, -2.9% . Så dermed er det PCIB som er minst ille med en tilbakegang på 1.9%

4 Likes

image

på psoriasis-kur

Arctic Nutrition kurerer psoriasis med silderogn. Nå har selskapet hentet 46 millioner til prising på 220 millioner. Neste år vurderer de å gå på børs med prising på opp mot 800 millioner.

3 Likes

Flere slike dager pls: image

Positivt!

2 Likes

Roche, Novartis, Takeda, BMS, Merck, alle potensielle kjøpere av Nano, Pcib og Targovax er på den listen!

Det er gull, for da vet vi med 100% sikkerhet at disse BP-ene kjenner godt til alle Radforsk selskapene!:wink:

7 Likes

For de som liker RIT, amerikansk selskap som retter seg mot ulike blodkreftyper, AML, Leukemi, NHL etc

Ser de prøver seg bla annet med samme isotop som Bexxar, Iodine-131, men men annet antigen, CD45

Interessant. Veldig lite sammenligninger til SOC og de er i fase III uten fda privelegier såvidt jeg kan se. Og mcap på 62 mill dollash?! Enten et godt kjøp, eller ugler i mosen.

Edit: this. Is. BIOTECH!

1 Like

Noen her som følger med på moderna inc?

2 Likes
1 Like

Søte snille indeks nå må du bryte opp snart!

2 Likes

Hvordan ville deres favorittfordeling sett ut? Under er min, men er usikker på om det er best å være lastet likt eller heftig i èn. Innspill?

1 Like

Det er et ikke helt ulikt oppsett som jeg kjører for tiden. Er ferdig med all in. :wink:

1 Like

Mitt oppsett (sett bort ifra IPS som bare er fond).

image
image

3 Likes

indeksen klarer ikke på noen måte å kjempe seg over

1 Like

Bilder ur en björnemarked. En ser et tydelig skille fra før og etter at healthcap ikke lenger så var så interessert i å sprøyte inn friske penger i norsk biotech.

1 Like