Oops:
BGBIO:
MCAP 1196 mill, cash 300 mill, LOA 25%, 7 kvartaler, launch 2023.
Er det hensiktsmessig å utføre samme øvelsen med 100% loa, 0år til marked og potensielt markedstørrelse? Du har noe å bruke opp dagen på:)
Mener LOA er alt for uforutsigbart og har for stor innvirkning på regnestykket.
LOA for bgbio er vel noe lav, statistisk sett har jo biomarkørdrevne forsøk 3 ganger så høy LOA som ikke-biomarkørdrevne forsøk i samme fase.
Nå er jo ikke bgbgio ferdig med fase2 enda, så man trenger vel ikke å ta i for hardt kanskje. Vi får se hva de presenterer i helgen.
Tror alle som investerer her mener LOA er høyere. Jeg mener nå LOA for oncos burde være på minst 50%
Det er synsing, LOA justert for biomarkør er statistikk.
Har brukt verdi fra analyse, korriger meg hvis den er feil for BGBIO. 25% for noe i fase 2 (som ikke er pivotal ) er generelt ikke spesielt lavt.
Ja det kan være at det blir litt voldsomt å legge for høy LOA basert på data fra tidlig i fase2. La oss se om det blir en grunn til å ta det opp til vurdering igjen i neste uke.
BGBIO har interim i 2020, og registrering i 2022. Siden PCIB har sin interim i 2022 (36 mnd fra nå), så vil jeg tror at de har ganske lik mulighet til å nå markedet likt, da altså 2022. Har også sett LOA på 30%.
Det er jo bare småpirk, men vi værner jo om våre favoritter
Hehe, umulig å unngå en viss bias!
Hypergris, det har regnet i hele dag!
Tenker at denne øvelsen kan gi en grei oversikt, med generelle input, så kan folk selv justere med forhold de mener ikke er hensyntatt og vektlagt for mye eller for lite.
Alt for få analyser og for mye egne interesser til å verdsette deres vurdering av LOA.
Det vil nok komme oppdaterte analyser av bgbio i sommer, kan være greit med en fot i bakken.
Med den justeringen Larsmkn betyr faktisk at BGBIO vil ha verdi på va 4100 millNOK og å fremstå som en del billigere enn i mitt oppsett.
Stusser over hvordan du anslår launch pci 3 år, samtidig som selskapet så langt kun har anslått readout av interim om 36 måneder. Prosessen fra man leser ut til man har filing klar er omfattende. Var det en million sider Bayer og Algeta la frem?
Med samme tankerekke burde du liste launch NANO 1 år, ikke 2021 som anslått her.
At du anslår LoA pci til 51% er også pussig, all den tid den totale datapakken til NANO er langt mer fremskreden og omfattende, den satt du til 50%. De er også et år foran i løypa hva angår veien mot mål, og har aktivert så og si alle sentere de skal ha for sitt pivotale studie.
Men LoA er kanskje tatt fra forskjellige analyser?
Tror ikke mine LOA-tall er særlig langt fra det konsensus mellom flere analyseselskaper ville gitt.
Rundet av til nærmeste år, kunne godt sagt 1,75 år for NANO og 3,5 år for PCIB gir ikke så stor forskjell i sluttresultat.
markedsandel post-launch er vel den faktoren jeg savner mest, men det innebærer vel for stor grad av synsing?
51% er fra Arctic sin analyse, det er ikke noe jeg har diktet opp, samme med NANO, ikke mine tall heller, men fra DNB