Som jeg skrev tidligere har altså Sørlendingen mistet troen.Han var også i PCIB da man kjørte en emisjon med 50% rabatt og husker den emisjonen med gru og frykter det samme skjer her.
Nå er det en stor forskjell og det er at PHO har cash og sakte stigende inntekter, PCIB hadde ingenting av dette. PHO skal kunne klare å finansiere dette selv. Men det vil være på håret så kanskje best med en emisjon før man eventuelt melder om fase 3 feilet. Da kan det bli vanskelig å samle inn penger.
Sørlendingen har så stor respekt at dette kan gjøre at aksjen skal en del ned nå fremover. Fallet på fredag begynte for alvor etter at han la ut posten sin på hegnar rundt klokken 13.
Nå skal det sies at PHO leser også trådene på hegnar, så ikke umulig det kommer et svar fra PHO ganske raskt.
Men hva gjør Hansson her, hvis det snart skal kjøres dumpingsemisjon? Det forstår ikke jeg.
Scenarioet Sørlendingen lister opp her er forøvrig noe jeg har vært klar over lenge og er ikke positivt kortsiktig for aksjen. Hvis det slår til, vil jeg nok enten selge meg ned/ut eller ta på meg svært langsiktige briller og snitte ned.