Litt overrasket over fordelingen her:
Hmmmm - der er nu (mindst) 1 fra Danmark, der har PCIB som sin absolutte favorit…
Samme med genmab og medistim som jeg sitter med
Hva er cash beholdningen til NANO?
Fant det selv 471 millioner kroner ved utgangen av Q4
En halv milliard, det er penger det og…
MC er PR nå 830 mill. Dvs markedet priser pipelinen til Nano til 830 mill - 470 mill = 360 mill NOK (ikke hensyntatt ca 2 måneder drift da).
Forty seven (en bedrift ikke heeelt ulik Nano) ble nettopp kjøpt av Gilead til ca 46 milliarder NOK.
Vil ikke olje “krisen” i dag være bra for andre sektorer?
Syns å huske at da oljekursen begynnte å falle i 2014 at det medførte styrelse i andre sektorer…
Uansett positivt at fokuset på Oslo børs går fra olje og gass til andre næringer (styrking av fastlands økonomien).
Gjør det? Har ikke jeg fått med meg. Ser ikke ut som biotek blir er vinner akkurat;)
Når 1 dag blir til flere måneder / kvartaler så vil du nok se en endring i hvor folk plasserer pengene sine.
Skal ikke mange % omrokering fra olje og gass for å påvirke positivt en sektor…
Personlig så fikk jeg en forståelse for denne dynamikken sist oljen handlet på 30 tallet. Men om historien gjentar seg vil tiden vise.
Oljeprisfall er vanligvis positivt for flyselskapene. Denne gangen er de midt i en Corona-storm så det hjelper ikke. For biotek har det begrenset effekt men vi blir jo med ned uansett da.
03.03 bortimot definisjonen på et suckers rally
Skal sies at vi har slett ikke sett noen kollaps i prisingen av norsk biotek, mer en retur til den avventende normalen.
Det har vel skjedd tidligere at selskaper blir priset ca likt som cash beholdning vel ?
Tror ikke vi har sett bunnen ennå, og avventer litt til på inngang …
Noen som har link / info side fra Biotekaksjer indeks USA?
Xbi og ibb er to veldig relevante etfer du kan søke opp
Takk!
AACR møte i april er utsatt, uten at noe ny dato har blitt fastsatt. Flere biotechs, og meg, skulle presenterer resultater på det møte. Antar det nå blir på høsten en gang. Alle som er påmeldt vil automatisk være påmeldt til det utsatte møte.
Får vi lese ditt abstrakt?
Gratulerer, forresten! Synd med utsettelsen, men greit nok i disse Covidtider.
Embargo på det foreløpig, men kan dele når jeg har lov
For bukspyttkjertelkreften, så burde han strengt tatt fått TG01 fra Targovax.
Det var synd å høre. Hvis familiemedlemmet ditt ønsker det, vil jeg anbefale vedkommende/dere å spørre behandlende lege om muligheten til å bli med på en klinisk studie.
Kreftforeningen har også god informasjon om kliniske studier på sine nettsider, og det finnes også oversikter med søkefunksjon over pågående kliniske studier i Norge.
https://helsenorge.no/kliniske-studier