Du glemte en…
PHOTOCURE
16:25:14 · Oslo Børs · Valuta i NOK
Siste
100,3
Utvikling i dag
+1,88%
+1,8
Det bare viser hvor bortgjemt og glemt PHO er blant bio gutta…
Du glemte en…
PHOTOCURE
16:25:14 · Oslo Børs · Valuta i NOK
Siste
100,3
Utvikling i dag
+1,88%
+1,8
Det bare viser hvor bortgjemt og glemt PHO er blant bio gutta…
Du glemte også Softox😉
Glemte ikke noen av de, tok bare en kjapp skjermprint av en liste jeg har foran meg
PCI var jo ikke akkurat grønn, men den står på listen så jeg kan se at noen aksjonærer alltids har det verre enn meg blant norsk biotech
Velkommen etter, hilsen Targovax
Jajamen
Jeg ser Immugene (selskapet som nevnt i linken til @Andre10k ) Har fått en sponsoravtale med Merck - men kun spons av Keytruda.
“Imugene will sponsor and fund the study. Merck will provide Keytruda for the duration of the trial.”
Er litt mer ambisiøst enn her på berget. 100pasienter på fase 1
Jeg husker for noen år siden det var snakk om at kriteriene for å sende inn en mistenkelig føflekk til undersøkelse i Norge er helt annerledes enn resten av den “utviklede” verden. Er disse kriteriene endret, eller er det samme ståa fortsatt?
Det er jo bare bekmørkt om dagen på børs for oss som investerer i bio, men på et tidspunkt kommer vi ut i lyset igjen på den andre siden, og markedet vil på ny se verdien av medisin som med stor grad av sannsynlighet kurerer sykdom - selv om det ikke er en 100% sikker verdi man kan holde i hånden i dag.
Tøft!
Klar for en ny Emi-høst folkens? :S
Pris: | Cost/kvartal | Cash nå | Tom for cash: | |
---|---|---|---|---|
Nano | 11,49 | -105 | 295 | mar.23 |
Targo | 1,5 | -29 | 130 | juli.23 |
PCIB | 4,3 | -23 | 77 | apr.23 |
BgBio | 15,8 | -79 | 310 | jun.23 |
Ulti | 74 | -32 | 503 | apr.26 |
Bra oversikt, og slik jeg leser ditt regnestykke så er dette situasjonen i dag, 27. mai 2022, ikke slik den var sist selskapene rapporterte, dvs end of Q1,(31. mars 2022), eller antatt rapportering end of Q2 (30. juni 2022), men ditt estimat for dagen i dag.
Vi gjerne legge til noen kommentarer, og da med hvordan det så ut sist selskapene slapp tall, dvs end of Q1, 31. mars 2022:
PCIB: Cash 94 millNOK, cost 1Q22: -22 millNOK,
kommentar fra selskapet: “Runway to end of 2023”
NANO: Cash 356 millNOK, cost 1Q22: -100 millNOK
kommentar fra selskapet "At least to 3 first months of 2023.
Targo: Cash 149 millNOK, cost 1Q22 -30 millNOK
ingen kommentar fra selskap på hvor lenge pengene rekker
Ultimo: Cash 524 millNOK, cost 1Q22 -37mill NOK
ingen kommentar fra selskapet på hvor lenge pengene rekker
BGBIO: Cash 368 millNOK, cost 1Q22 -79millNOK.
Ingen kommentar fra selskapet om hvor lenge pengene rekker.
Mine kommentarer:
Martins, ser at du skriver at det er tomt for penger i PCIB april 2023, mens selskapet selv har guidet på “end of 2023”. Jeg tror selskapet kan ha rett siden de har lagt ned sitt store studie, RELEASE, og kostnadene vil trolig bli mindre fremover.
Når det gjelder Targovax så har de også et lån på 7 mill €, eller 70 mill NOK, som jeg vil tenke også har en slags plass i et regnestykke.
Eller virker regnestykket ditt riktig, og penger må inn i flere av selskapene i 2022.
Hvis man tenker at emisjon må på plass 6 måneder før det tar slutt med penger, og samtidig legger mest vekt på hva selskapene selv guider rundt sine finanser, så blir det emisjoner (med mindre det kommer penger på annet vis), i følgende rekkefølge:
NANO september 2022, om 4 måneder
BGBIO desember 2022, om 7 måneder
Targo januar 2023, om 8 måneder
PCIB juni 2023, om 13 måneder
Ultimovacs november 2025, om 30 måneder EDIT: 20 måneder ref kommentar fra h3nk1
Yup, cash nå er tenkt som cash nå, grovt regnet fra Q1-rapportenes burn-rate.
Hm? Selskapet guider at de er finansiert over avlesninger og “et stykke inn i 2024”.
Forventer de store investeringer da? Mtp. at de har til april 2026 med dagens burnrate.
Nærmere 40 mnd om du regner for Ulti, men som henk1 skriver, selskapet har selv sagt 2024 en eller annen gang
Kostnadene vil øke noe - delvis på grunn av oppstart av studiet i NSCLC, men også gitt hva enn de har planlagt for TET-plattformen. At de guider “et (godt) stykke inn i 2024” hensyntar jo også at de aldri vil kjøre en emi nærmest mulig tom kasse. Videre vil det bli heftig mye business-dealings ved positive data, som vel også må ha en pris.