Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Biotekaksjer

Eg ser på det som kjøp på 0,57 og evt salg på 0,60 som 3 øre i gevinst :slight_smile:
( bare at eg stort sett glemmer å ta gevinst )

Bro, da er det bedre å sette seg inn i regnskapene og tolke rapportene til selskaper heller imo :slight_smile:

Lørdags melding fra Bionor :

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=405683

2 Likes

@ Bionor

Eso utigjen med ca samme som ble kjøpt fredag…

Usikker på hva som er lurt her nå, oppgangen kom på en artikel som visste var komt, og det er vel mer enn en artikle som skal til.
Ja eg vet at det ikke er hvilket som helst magasin, men likevel…
Sitter rolig på min lille pott, men avstår fra å handle

1 Like

Jeg sitter stille selv og er veldig spent på fortsettelsen til Høie nå. Han har store verdier på spill her.

2 Likes

Og der toucher du noe av essensen. For det er Høie som styrer skuta, det er han som kasta solomon. Men det kan nok drøye mer før vi får noe action.

2 Likes

At det er Høie som styrer skuta og grepenesom er blitt gjort, er ene og alene grunnen til at eg sitter i ro, som det nevnes her, han har enorme verdier på spill og eg tror han har en gjennomførbar plan.

1 Like

Kan Høie være i forhandlinger om salg av sin eierdel ??

Synst bare det er rart at det ikke skjer noe mer, f.eks innkalling til egf for å få fullmakt til å utstede flere aksjer til bruk i en evt emisjon ?
Nhar på følelsen av at det er noe " koridorsankk" på gang i Bionor

Det har vel vært korridor snakk de sister 2 årene. Lurer lit på hvor langt Solomon var kommet i sine planer for å hente penger før han ble sendt på dør.

Det får sikkert aldri svar på, men noe må han jo ha hatt på gang, all sen tid han deltok med en del penger i siste emisjon, så kan set jo ikke ha sett helt svart ut.
Når Høie valgte å gjør som han gjorde, så må vi kunne anta at det finnes en enda bedre løsning.

" nei, Gud kå spennende da " :slight_smile:

1 Like

Tok 35k på 64 som blir med gjennom sommeren

1 Like

Well jeg ville sagt det er 3 mulige alternativer på gang. 1) De klarer ikke få til emisjon. 2) Emisjonen er på gang. 3) Oppkjøp/partner

Her er 2 av 3 muligheter bad for kursen, så 66% sjanse for nedgang hvis alle mulighetene er like sannsynlige.

2 Likes

Neste PHO-kvartalspresentasjonsdag 23.august tror jeg blir meget interessant.

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20160706.GlobeNewswire.2025768

2 “gjester” fra USA skal fortelle om Cysview. Jeg tror ikke det blir dårlige nyheter… Da hadde de ikke blitt invitert.

1 Like

Jeg plukket noen aksjer i bionor nå, for en trade. Det er veldig mange kjøpere i forhold til selgere nå.

Hva slags forventinger har du til Natto framover? Sitter du fortsatt fullt lastet?

Har store forventninger, selv om det er med blandede følelser jeg ser hvor billig aksjene gis bort til ledelse og nøkkelpersoner helt ned mot 3 kroner. Det er positivt at disse øker eierskapet, samtidig er det ikke fair mot de aksjonærene som støttet selskapet i emisjonen på 14 kroner.

Jeg har beholdt 50k av maks 55k aksjer som jeg hadde tidligere så kan jeg i hvert fall kjøpe litt hvis den skulle falle ned mot 7 igjen. Hovedscenarioet mitt er at aksjen skal videre oppover og at den kan stige kraftig flere år fremover.

1 Like

PCIB er det eneste jeg eier av Biotek per nå. De slapp nettopp en liten og fin melding.

PCI Biotech (OSE: PCIB), a cancer focused biopharmaceutical
company today announced that it has received a positive opinion from the
European Medicine Agency’s (EMA) Committee for Orphan Medicinal Products (COMP)
for its lead product candidate, fimaporfin, for the treatment of
cholangiocarcinoma (bile duct cancer). COMP’s positive opinion is subject to
decision by the European Commission for Orphan Designation.

Fimaporfin (Amphinex™) is in clinical phase I/II development for inoperable
bile duct cancer, a disease without approved medicinal treatment and a high need
of better local treatment alternatives.

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=406345

@Alex, du er like gæren og eier litt PCIB, stemmer det? Noen tanker om denne meldingen?

Her er forresten litt om EMA.

"The European Medicines Agency (EMA) is a decentralised agency of the European Union (EU), located in London. It began operating in 1995. The Agency is responsible for the scientific evaluation, supervision and safety monitoring of medicines developed by pharmaceutical companies for use in the EU.

EMA protects public and animal health in 28 EU Member States, as well as the countries of the European Economic Area, by ensuring that all medicines available on the EU market are safe, effective and of high quality.

EMA serves a market of over 500 million people living in the EU."

http://www.ema.europa.eu/ema/index.jsp?curl=pages/about_us/general/general_content_000235.jsp&mid=

1 Like

Fin reaksjon fra markedet :slight_smile:

Gjenvinner mye av det tapte, så det må være en lettelse for de som har sittet med papirtap. Fin melding!

Flott melding og i dag kom en ny god-melding.

PCI Biotech: Publication of the fimaporfin (Amphinex) first-in-man Phase I study in Lancet Oncology
http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20160728.GlobeNewswire.2031289

Caset er binært, jeg tenker å sitte i denne til den har gått til himmels eller feilet. får de til det de holder på med, skal kursen til himmels, hvis ikke er aksjen omtrent verdiløs.

1 Like