Da har jeg fått opp øynene for Crispr jeg også. Noen selskaper som kan handles i Norge?
Jeg vet at det forskes innen feltet i Norge, men vet ikke om det er noe kommersialisert enda.
Men er jo bare fordel å handle i statene, da har du også noe å drive med om kveldene.
Jeg ble forøvrig først kjent med dette for noen få uker siden:
https://www.shareville.no/grupper/gamble-med-helsa-1051/kommentarer/intellia-therapeutics-ntla-ser-interessant-ut-pa-litt-lang-5603710
Bare fint å komme inn tidlig. Finne så mange som mulig og putte 10k inn i hver av de og gjemme alt sammen i skuffen
Litt sent ute men da er ordre for 10k lagt i PCIB, targovax og nano. Pho tar jeg etter EMI i axa.
Ble ikke mange aksjene men da har man noen lodd
Mulig jeg skulle fått fingen ut og gjort det samme i TRVX… 10000 er ikke allverdens å tape, men det kan gi en fin avkastning…
Tror jeg skal gjøre det mye oftere og så tidlig som mulig. Da får jeg en fin spread og risiko
Oslo børs tilbyr varsling ved nye noteringer også. Jeg signa meg lett opp!
Same her! Sitter å leser meg opp på hvor jeg skal plassere all profitten fra Funcom
Følger nøye med på Oncoinvent og!
Biotek toget fortsetter - intradagsavkastning.
Nano er litt slakk i dag
Litt synd med TRVX, har bare en lyttepost der. Solgte 50% når CEO gikk av. Synes heller ikke forsinkelsen ropte kjøp, så feil kan man ta…
Virker som en smitteeffekt fra Nano. Flere som vil være posisjonert til det neste toget.
Targovax mangler fortsatt pasientdata som grunnlag for å investere, så blir litt som å kaste dart i blinde akkurat nå. Nå vet jeg ikke hvor vidt ryktene om partnership med Aztra stemmer heller, men de skal ha samarbeid med 2 big pharma selskaper.
Det er vel neppe det siste landet som får Hexview/Cysview inn i retningslinjene, så det burde jo bli endel slike triggere framover.
Eu pleier å være samstemte, og når EU er samstemte pleier ikke usa være veldig langt unna
ny analyse av PHO, kursmål 69 kr.
merk:
Photocure is a research client of Edison Investment Research Limited
Skal vi lage en PHO tråd?