Selv om jeg mener distinksjonen er viktig så mener jeg at NANO har et svært godt produkt, en meget god strategi og en solid organisasjon.
For pasienter i 3. linje vil jeg anta at et enkelt sprøytestikk hos doktoren er langt å foretrekke fremfor heavy chemo. Skulle ikke forundre meg om pasienter her fort kan foretrekke palliativ (lindrende) behandling på en hospice frem for chemo. Så hvis man kan slå 2 fluer i en smekk må jo det være optimalt.
Jeg tipper at NANO-investorene, de profesjonelle, meget godt skjønner denne forskjellen og for å bruke en analogi; selv om dama vet at du elsker henne så trenger hun bare høre ordene “jeg elsker deg” , eller “accelerated approval pathway” for å slå seg til ro.
Jeg tror det er 3 saker som tynger NANO-kursen nå, det er uvissheten om de kliniske dataene (som kommer på ASH), det er pasient-rekrutteringen og det er, tror jeg, en bekreftelse av det mer offisielle slaget om at vi er på AAP.
Husk at NANO-investorene (ikke oss på HO og Tekinvestor) er de mest profesjonelle investorene på OSE, og så vidt jeg har skjønt klarer de å øke uten å presse kursen. Kanskje de ser at alt dette vil falle på plass?
Jeg har i alle fall tro på at alt dette vil falle på plass.