Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Jeg spår Bitcoin opp i $4000 i løpet av kvelden!

Bitcoin roadmap:

#ToTheMOOON

2 Likes

Det var da enda godt vi klarte å råde den rookien som skulle begynne å shorte Bitcoin om å tenke seg om :grin:

Ser BTC/USD er opp på 84 (motstand fra tidligere topp) på RSI indexen, må nok ha seg en pause før toget forsetter.

Kan pokker meg se ut som du får rett! Innrømmer lett at jeg aldri hadde trodd det nå…

Hinsides ville tilstander! Blir utrolig spennende å følge med på denne galskapen videre. Har langt i fra gitt opp shorte-prosjeket mitt, skal sitte med kapital klar for nye forsøk jeg.

:slight_smile:

3 Likes

:wink:

Jeg tror også det vil komme en kraftig reaksjon, men om du skal shorte på den tror jeg du må følge med i timen. Den kan gå veldig langt ned, veldig fort, men enda fortere opp igjen :wink:

1 Like

Fikk du satt short Cagey?

jeg synes den vakler, så mulig vi får en korreksjon nå. solgte meg ut på 3920usd så sitter kun med vrm nå, resten i fiat, så jeg er klar for korreksjon =)

1 Like

Håper ikke du hørte på meg cagey. litt av ei natt… dette markedet henger ikke på greip.

@cagey2 Shortfesten på bitmex ser ut til å begynne

Jeg drøyer med å sette noen nye shorts akkurat nå. Må se den nåværende galskapen litt an!

Må innrømme en ting iforhold til bitcoin og pris. @Larsen called it! og fikk helt rett. Håper du kjørte en stor trade og tjente godt med penger :wink: ( for nå rekker du å pushe dem inn i funcom før launch).

2 Likes

Jeg har ikke tjent ett eneste øre på min spådom, dessverre. Jeg kan dog si at etter $4825 vet jeg ikke hva som skjer, men det kan fort snu om det skjer noe spesielt. Skulle jeg shortet BTC ville jeg vurdert å sette en bet på $4825. Hvis ikke ser vi $5000 like etter det. Uansett, Bitcoin kan få en reaksjon ned, men vi ser $5500 før året er over.

Hvorfor $4825?

Bitcoin på Dagsnytt 18 idag

Nå kommer snart taxi og buss sjåførene for å kjøpe Bitcoin. Det er da det snur.

3 Likes

Hvis alle blir bull på BTC, ja da finnes det ikke flere potensielle investorer(spekulanter) fordi alle er posisjonert… Sitter du forresten med bitcoin eller bare altcoin??

Jeg sitter kun med altcoin :slight_smile:

2 Likes

Altcoins sliter litt da når Bitcoins buller slik som nå. Skjønner ikke hvorfor du ikke posisjonerer deg etter som du snakker?

åssen investerer en i altcoin?

Jeg har også troen på at bitcoin skal gå opp, men det betyr ikke at jeg begynner å selge alle andre coins for å vær med på toget! Vi har valgt ut altcoins vi har langsiktig tro på. Er ikke bare kortsiktige trades, fort gjort gå glipp av enda større hopp på altcoinsene da. Prosentvis bruker jo dem ofte å øke mer, men nå har bitcoin prestert utrolig bra! Samtidig stjelt alt fokuset fra de andre, vi kan ikke vete hvor lenge dette vil vare. Jeg tenker at endel kommer til å bruke bitcoinsene sine til å kjøpe opp andre altcoins og vi vil derfor oppleve en god økning. Men vi risikerer også nedgang hver gang bitcoin går ned.

Denne bullrunnen har fått meg til å tenke på at jeg kanskje burde ta en posisjon i bitcoin også nå som det verste snart er over og den langsiktig kan begynne å øke. Gjort det ikke før sommeren da jeg viste den kom til å kræsje. Litecoinen min har derimot prestert super bra i samme tidspunktet. Men nå går vi sakte nedover, men mindre enn de fleste andre.
Samtidig går noen altcoins opp, så min IOTA f.eks har doblet seg i verdi. Dem som har eid TENX, OMG og NEO har jo også flerfoldige ganget sine investeringer siste ukene :open_mouth:

1 Like

Det der med altcoins er jo helt random. Det skal ikke mye til for å fullstendig dominere og styre kursen til de aller fleste. Og de aller fleste er jo kun basert på håp og drømmer om at noen ideer en gang i fremtiden kanskje kan føre til en mulig bruks case. Businessmodeller er vel mildest talt vage?

Og alle altcoinsa kan over natte bli nulla! Der har i hvert fall Bitcoins en stor fordel, med en faktisk implementert og aktiv bruks case!

Hmmmm.
Ja noen blir pumpet svært høyt opp uten særlig fundamentale grunner kun av ekstreme spekulanter. Ser også manipulering hvor mange slenger seg på toget, er man smart kan man selvsagt tjene penger selv om ikke er gode grunner til oppgang. Selv er jeg ikke så aktiv trader og undersøker derfor mer.
Hehe blir litt tullete å si at det kun er bitcoin som har brukscaser, da innrømmer du i det minste den har verdi. Men litecoin kan jo også brukes svært mange steder? Det samme kan man med dash/ethereum osv. Etterhvert kommer ligthning network og atomic swaps, da kan en svært enkelt momentant bytte fra litecoin til bitcoin dersom det skulle være bitcoin en “måtte” betale med. Det er flere forretningsmodeller ute og går som har både aktiv bruk og potensiale til bruk, så det er store skillnader mellom dem uten potensiale/verdi og dem som faktisk har det.

1 Like