Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Coindesk listet den på 14700 i sted tror jeg?

14 801 på bitfinex i sted.

satt en liten short nå på 15 300, om det var så smart får vi se litt senere :stuck_out_tongue:

Den er på 14700 hos Binance, trodde jeg gjorde et røverkjøpt på 16k haha

Det er et røverkjøp, om en ukes tid😉

2 Likes

skal den ned å teste 12500 nivået?

Bingo!

Nå ser vi også penger gå ut av markedet. Mcap totalt gått ned med 40 mrd. siste døgnet.

1 Like

Beklager, sendte feil. Sender deg wallet adressen min på PM så kan du sende dem tilbake. På forhånd takk :wink:

1 Like

men hvor langt ned skal vi?

Skal jeg sjekke chartet? Ser den har bouncet opp igjen på coinmcap, men trenden er ned. Du så det tydelig med HSn på 18kish. Husker sist det var støtte på 14400, skal se om det er noe før det.

Litt akevitt og julemat så er den opp igjen :rofl:

Var jo selvsagt dårlig sync. Jaja… Hadde det på følelsen

1 Like

var noe feil med klokka på datamaskin så jeg fikk opp gamle kurser på bitmex, men var heldig! endte i pluss på traden :sweat_smile: vet ikke riktig hva som skjedde, men hjalp med en reboot av pcen

Mulig jeg ikke har fulgt så godt med, men har fee’s hos coinbase økt?

Har 0,0171 BTC stående som jeg tenkte å overføre til en annen exchange. 0,00205142 BTC i fee’s er jo 12% - kan ikke huske det har vært så mye tidligere?

image

Mcap faller fordi prisen faller…

1 Like

Btc fee stiger stadig

Joda, men det der er nesten 3 gangeren siden sist jeg overførte BTC. Virker som om de har satt opp fee’sene de siste dagene.

Overførte heller til GDAX og deretter til Binance, spent på å se hvor mye fees jeg faktisk ender på.

Jeg snakker ikke om mcap på Bitcoin men mcap for hele markedet. Det er større bevegelse enn bare BTC. Vanligvis kan du se mcap totalt er stabil selv om BTC faller fordi pengene går over i alts. Men nå ser du pengene går ut av markedet.

4 Likes

284743 Unconfirmed Transactions

HVA I ALLE DAGER

2 Likes

oppdatering

1 Like