Når du først er i gang, kan du finne en oversikt over antall transaksjoner /
bitcoin/blockchain er desverre en vits.
nede på 14090 inatt ikke dårlig inngang
Edit: 13.800
Kan hilse og si at han som kjøpte BTC På jobben nå har solgt @VargVemund - som jeg tenkte. Du vet det er mye “stupid money” som har gått inn i det siste og da får man slike panikkfall som det vi ser nå. Tror ikke han tapte mye på det, men blir spennende å se om han kjøper tilbake
Håper den går til 10 000 før det snur. Har kjøpt på ca 10 200 (ca pga jeg kjøper i nok på bitcoinsnorway)
Oppdatert chart med potensielle støttenivåer:
Wow biltcoin har falt til 13k… om den skal falle videre vet jeg ikke, men det er helt på sin plass at bitcoin får en korreksjon noe de fleste har sett tidligere. Fundamentalt sett mener jeg at bitcoin er dyrt bare for å ha det sagt.
Market Cap er nå $486 milliarder usd i kryptoland. Det fra 630 milliarder igår? Isolert sett veldig mye, men i den store sammenhengen betyr det ingen ting.
Ved sist korreksjon gikk mcap ned fra 170bnUSD til 90bnUSD. Altså ca. 80bnusd borte. Nå har vi fått utradert 144bnUSD. Hvor mye mer? Kanskje 60bnUSD til?
Storkapitalen har kommet seg inn meg shorting nå vett, kommer til å kjøre kursen opp og ned og riste folk ut left and right.
Ned over 20 % på en dag, det er mye penger for folk som har gått all inn med hus som sikring, spesielt hvis du var late to the party.
Hvis den nå bouncer opp i en lower high og bryter low på 12,1 så kan dette være krakket. Se dot-com boblen.
Hvorfor ikke?
Hm, vet egentlig ikke, jeg hadde pricetarget på 12k som er oppnådd. Den er over det nå.
Virker også som den bouncer her. Så får vi se om det er futt i bouncen, virker bare litt rart.
Tror det er litt tidlig å kalle dette et krakk. Dette er bare en av mange tilsvarende korreksjoner prosentmessig som har vært i år, og samtlige valutaer har alltid hentet seg opp (og tidoblet seg på veien…). Husk at market cap for krypto kanskje er 1/10 (no source) av hva market capen for dotcom askjer var på.
Men er vel mange som daytrayder på forumet her eller spekulerer på andre måter så kan forstå at dette føles som et krakk for enkelte. Jeg som er inne på lang sikt synes dette bare er en sunn korreksjon og et glimrende tidspunkt for å kjøpe mer krypto for fiat.
Mulig du har rett, Bitcoin er kanskje ikke moden enda for at de som sitter med over 90 % av alle bitcoins begynner å lempe ut etter å ha kjøpt under 10 dollar. Når du får kjøpsanbefalinger fra taxisjåføren er det på tide å get the f. out.
Bitcoin nærmer seg det stadiet nå. Det er en boble, som kommer til å sprekke, spørsmålet er om det er nå fra 20k, eller 50k/100k/200k seinere, ingen klarer å treffe toppen, men vi ligger nå inne i et mulig scenario for krakk.
Skulle jeg tippe er dette et stønt av GSA og co. for å få kjøpt seg opp igjen billig før de kjører den videre opp.
Nå koser vertfall Hegnar seg…
…ila 2018 tipper jeg Vi får se!
Å trade crypto syntes jeg er helt greit… inn og ut med stopper. Bra måte å tjene penger pga. volatiliteten, men å sitte langsiktig uten SL hadde jeg aldri i verden gjort.
Ta dagen i dag som et eksempel, over 20 % fall på 1 dag, og dette har folk life savings i…
Tenk deg bestemødrene i Japan og Korea som sitter all inn i crypto, de koser seg nok i dag. De kommer nok også til å kjøpe videre dersom den nå bouncer i en lower high og tar ut 12k bunnen, da ser vi nok fall over 60 % fra ATH… minst.
Du har forsatt klokketro? @WallStreet Kommer til å holde alle mine posisjoner i krypto siden jeg gikk inn med ett såpass lite beløp osv, men er redd det blir en stor korreksjon. Frykter det er mange som kjøpte seg inn over 10k som panikkselger over helgen hvis trenden forsetter ned. Tross alt mye dumb money som har kommet inn i det siste.
Har stor tro på blockchain, men er litt redd for at ett for stort krakk nå kan gjøre at det blir vanskeligere med “mass adaption” ved ett senere tidspunkt. Dette fordi ett krakk kan sitte godt i minne til folk flest og skape frykt for ett nytt tap i “bobla”.