Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Jeg har troa ja :slight_smile: Lar meg ikke påvirke ukritisk av hva andre føler eller mener på twitter, youtube (eller her for den saks skyld), og sitter HELT rolig - tentativ plan er å ikke røre posisjonene mine mer nå før jul 2018, og hvis alt ser greit ut så blir det jul 2019/2020.

Er ikke redd for noe krakk, med mindre det blir katastofalt, og jeg tror ikke mange kommer til å ha noe som helst i minne etter 1 år. Som i alle andre krakk, så går det kort tid før det henter seg opp igjen :slight_smile: 1-3 år. Har uansett hentet ut fine summer i krypto nå, og lar det stå som nevnt over. Jeg er inne med ca 10-15% av total porteføljekapital i krypto, så er ikke det minste bekymret.

Nordnet var på -10% avkastning i morrest når jeg våknet (kl 09:50) og nå er det på -3.74%. Så den har jo steget en mrd på to timer :slight_smile: HAHA!!

Nei, kjøpt dippene hvis du vil fylle på, og tenk litt mindre på hva andre mener (meg inkludert). Bare ikke gå all inn.

#btfd

4 Likes

Min prediksjon for Bitcoin…

Den er verdt 0 om et par år.

Løser ikke noe bedre enn andre, første gen crypto, blir erstattet av bedre alternativer.

3 Likes

Det er litt den magefølelsen jeg også har for å være ærlig. I alle konsensusbaserte organisasjoner, så er det ganske vanlig at de store og kritiske grepene ikke gjøres før man har kniven skikkelig på strupen (tenk FN om miljøendring), og i krypto er det gjerne ikke så lang tid fra kniven kommer på strupen til hele hodet er av.

Hva tenker du om handel i dag da? Du har bitcoin på Nordnet ikke sant? Den kan man jo ikke røre før Onsdag…

Mye som kan skje på de dagene…

Enig i at blockchain er fremtiden, men å tro at Bitcoin ikke er en boble med en så massiv parabolisk graf blir bare for dumt.

Noe som går så fort opp i verdi kommer til å sprekke, uten tvil, for så å sakte hente seg opp igjen (evnt. gå til 0 å bli erstattet med en annen blockchain valuta)

Raskeste plass å sette opp ny konto? Kraken er nede…coinbase er visst også nede… :frowning:

Ja akkurat det der er et helt vanvittig bearscenario som man ikke ser i så mange aksjer, man må antagelig tilbake til dot com for noe lignende?

Mulig vi ser et skikkelig krakk nå ja, folk får panikk og begynner å kaste loddene…

Som i at vi skal ned til 1000-3000 dollar før folk kjøper igjen

1 Like

Bruk min referral kode på Binance i den andre tråden (tittel: hvilken exchange bruker du?).

Ville vært årets julepresang!

2 Likes

bitcoin akkurat nå. Husk lyd!

1 Like

Vi må faktisk tilbake til 2013 for å finne et så kraftig fall i prosent :sweat_smile:
Det er fortsatt en signifikant trendlinje rundt 8500 området :slight_smile:

1 Like

Jeg HODLer, men ja, kl 17:25 stenger det og man må vente til neste børsdag, så hver mann får vurdere dette :slight_smile: Jeg har både XBT og vanlig BTC, men selger ikke nå - selger til neste jul :slight_smile:

3 Likes

Det var ikke dumt - det var en veloverveid vurdering :wink: Eller?

2 Likes

Perfekt! Da er det bare å vente på 2018, som blir kryptoens fødsel for massene og de store husa. Ønsker velkommer til JPMorgan også!! :slight_smile:

2 Likes

Massiv nedgang, men jeg har vært i båten hele veien. Fascinerende å se hvordan pengene strømmer inn og ut av crypto. Virker som total mcap er stigende igjen👏🏻

3 Likes

Ja ser det samme. Spørsmålet er om vi må tåle enda ett fall før vi skal opp igjen. Ser en del altcoins snur opp også :roller_coaster:

1 Like

Jeg tror bunnen er nådd, og at det nå er juletilbud på alt av altcoins.

1 Like

Det er “Black Friday Deluxe” på alt som er :slight_smile: Bare å bunkre opp med BTC, ETH, LTC og Hva annet som måtte friste :slight_smile: Jeg tar meg årets første juleøl og skal bare sitte og kose meg os se på ordreboken på GDAX i kveld - Facebook er ut…

2 Likes