Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Jeg skulle selge bitcoin tidligere idag og klarte å velge kjøp istedet for salg, og plutselig doblet jeg beholdningen… samtidig så bitcoin veldig svak ut så det var rimelig hektisk å bli kvitt de…
Men rakk det før den like etter duppa ned med 90 euro.

Jeg sitter med fiat nå da jeg venter på en korreksjon.

Bitcoin står i $4500 på Søndag, kanskje over det også :wink: #BULL #FORK

Det kan godt være, men jeg tror vi ser under $4000 før det =)

Altcoins ser dog sterkere ut nå :wink: Tror jeg må kjøpe!!

Overføringer i Bitcoin nettverket går så forferdelig tregt nå da… latterlig… gleder meg til fork!

For å svare på ett av mine egne spørsmål:
BCH går opp på grunn av stor økning i koreansk handel og at det er mer lønnsomt å mine

According to Coin Dance, bitcoin cash mining is currently 10% more profitable than bitcoin, and that gap could increase further following the difficulty adjustment (assuming the bitcoin cash price holds at or near its current level). Of course, these numbers do not factor in profits from transaction fees, which are much higher on the main bitcoin network

Bitcoin Cash Price Soars to $568 Following Surge in Korean Trading
https://www.cryptocoinsnews.com/bitcoin-cash-price-soars-568-following-surge-korean-trading/

via Blockfolio: goo.gl/p95yia

Edit: Flaks, fikk satt den akkurat før det begynte å raaaase nå…!!

2 Likes

Henter seg fort inn igjen… #BULL #ToTheMOOOOOON

Prøvde meg på 25x her for en stund siden. Det var livsfarlig :slight_smile: 10x er nok det smarteste.

Blir spennende å se om den faller under 4000! ligger på $4015.40 nå.

Hvor tror dere støtten ligger ved brudd under 4000?

cagey, hvilken meglerside bruker du for å bette short Bitcoin opptil 100 x?

https://www.bitmex.com

1 Like

Satt min første short i dag på 4055$ uten giring. Veldig spennende :stuck_out_tongue:

1 Like

hva skjedde? 25x er heftig da, men sky høye tap om det skulle gå andre veien. Vurderer 100x short, bare for moro!

Hvor da?

Når man har 25x eller mer så skal det ikke mye til før du taper “innsatsen” :wink:

1 Like

Bitfinex, ikke store beløpet og egentlig glad jeg ikke fant ut hvordan man girer der da den ikke ser ut til å gå så mye ned.

Ikke? Tror du er litt rask til å konkludere her… :wink:

1 Like

Hehe ja du har nok rett, legger du inn margin limit buy og har is i magen eller følger du med på kursen og avslutter shorten når du føler for det?

Føler også det er tiden for å shorte Bitcoin cash nå som den har steget så veeldig.

1 Like