Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Legger som regel inn stop limits ja, i hvert fall over natta. Etter å ha blitt likvidert et par ganger så begynte jeg med det… :slight_smile:

Skjønner ikke hvorfor ikke alle gjør det, for en kommer seg ut kanskje med 20% om en legger seg rett over/under likvideringspris i forhold til 0%!

1 Like

du kan vel tape mer en du har investert også hvis du ikke legger inn en sell limit på inngangskurs/short?

Lurt! Men jeg tenkte på hvordan du lukker shortposisjonen. Legger du inn en margin limit buy på den kursen du ønsker å kjøpe tilbake på eller tar du det på “gefülen”?

Nei nei, ikke på Bitmex.

Det har jeg sett an etter hvert ja. Med litt blandet resultat må jeg si. Aldri godt å si hvor man skal si seg fornøyd med den ekstreme volatiliteten som er i krypto!

cagey, ikke? la oss si jeg setter 100 $ på kurs 4000$ short, for hver % den går ned jeg får x 100. hvis den går opp må det jo gjelde samme vei bare med negativt fortegn? Ja kan fort gå i null, men under null også har jeg sett på mange andre trader plattformer. Du kan i teorien tape uendeligt mye!

Du får ikke kreditt! Så posisjonen blir bare nullet så vidt jeg har skjønt det.

ok den blir nullet når du kommer tilbake til utgangspunktet? Så man skal være ganske sikker og følge med hele tiden altså.

Ja hvis du ikke har mer på marginkontoen kan du ikke tape mer enn du har satset, men med høy giring går det jo veldig fort hvis du ikke setter shorten mens kursen er hardt på vei ned.

Doubled down… just because :slight_smile:

Edit:

Edit2: Ble visst litt mer enn weekend short denne gang:

Edit3: Doubled down igjen for en stund:

3 Likes

Grattis cagey. 3850 er brutt. Spent å se hvor langt ned vi skal.

1 Like

Kult Cagey!

1 Like

Snyggt, du har større cohones enn jag. Som jag postet lengre opp så er ett evt Target $1800, men holder du dit skal jag personligen ge deg en klem.

1 Like

4 Likes

Fikk du lukket shorten i natt?

Nei… :persevere:

Burde ha prioritert å fått lukket den ser jeg nå ja… egentlig bare sløv latskap…

Huff ja, jeg la inn en short ca på 800$ på bch når den toppet seg. Store svingninger her, jeg kjøpte tilbake på rett under 600$ dagen etter.

Tenkte å trade mellom BCC og BTC ettersom hashpower flytter seg.
Fant denne sida som skal fortelle meg når minerne switcher om, men skjønner ikke greia.
Noen som tar utfordringa?

1 Like
4 Likes

Er det blandt annet dette SegWit2x skal løse en eller annen gang i november?