Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

det vil skje en fork, core vil være uendret

Stemmer. Segwit vil øke blokkstørrelsen betraktelig.

tror det er snakk om 2x delen

Segwit kan brukes på Bitcoin nå. Syns du det hjelper med dine transaksjoner i Bitcoin?

Slik jeg har skjønt det er ikke hensikten med bitcoin å bruke det som betalingsmiddel i daglighandel, men heller som et sted å lagre verdiene sine? Korriger meg gjerne om jeg tar feil.

Mange antar at XBT blir “gullet” ja og andre kyptoer trades ved å veksle mot denne. Den er jo det allerede…

1 Like

Aktivering av 2x delen av segWit har kun vært en antagelse/ lovnad (som jeg har vært inne på før). Core er ganske tydelige på at de ikke ønsker det, dermed blir det ny fork ja.

Sannsynligvis vil ingen av coinsa gi opp bitcoin-navnet, noe som vil bety enda mer forvirring rundt krypto…

Edit: det ser ut som om core kommer til å være i mindretall og at minerne dermed kommer til å sitte på den mest relevante bitcoinversjonen. Kilde: https://news.bitcoin.com/bitpay-addresses-last-weeks-controversial-segwit2x-blog-post/

1 Like

Brutalt for shortere nå… heldigvis ikke inne jeg… Idiotrallyet tas til stadig nye høyder! :rolling_eyes:

I just learned the hard way…

Hva sa jeg? :smiley:

4 Likes

image

Sikkert mange med verdier i bitcoins som ikke kan kobles tilbake til dem

Mye shady business knyttet til krypto… skjønner ikke at folk ikke gjennomskuer det? Men på en annen side, kanskje nettopp dette som også tiltrekker mange…?!

Bygger seg opp til noen feite shorts igjen her nå!

:wink:

se fra 17min

2 Likes

Dette her går jo bare bra :smiley:

image

$5500 NEXT #ToTheMOOOOOON :money_mouth:

1 Like

Når tenker vi at man kan forvente neste store korreksjon? 7000? Umulig å si?:slight_smile:

Blir ingen stor korreksjon de neste 2 årene… altså ned til $2000… vi vil nok få noen “små”, men det er naturlig.

Visste jeg kom til å angre da den lå rundt 2000 at jeg ikke tømte kredittkortet, og nå sitter jeg her… :roll_eyes: :slight_smile:

Du kan fortsatt kjøpe. Jeg har vurdert det sterkt i disse dager selv, men jeg er egentlig fullastet i Verium for jeg har tro på at jeg får flere % ut av den på kort tid.

2 Likes

Ja kjøpte litt ether på 300, tenker spe på med Neo, litecoin, kanskje Verium/redpulse / eller prøve å gamble litt på en under $ coin som bytom for å se om man kan ha litt flaks å treffe en 10* :)) minuset er at da er det ikke mye Fiat ijen å kjøpe bitcoin for gitt :slight_smile:

1 Like