Kan nok trygt sette PCen til side til i morgen uten å gå glipp av noe særlig. Personlig holder jeg fast rundt det jeg har av krypto, og sjekker om det er noe til overs på lagersalget de kommende 1-3 dagene.
Er vi i “fear” fasen?
jeg ville sagt ja, på veg til Capitulation
Kanskje man skal se på volumet solgt ved tidligere store sell offs, vi er er fremdeles et stykke unna;
Hvorfor dukker denne illustrusjonen frem hver gang Kyrypto korrigerer?
Dette er et krakk, ikke en korreksjon. Krypto er vel det eneste markedet folk sier “neida 50% er bare en korreksjon!”…
Illustrasjonen er veldig ofte korrekt…
Ikke enig, feks ETH/USD korrigerte 44% 22 / 21 des
OK, 4 tegn
Tror vi er i “Bear trap”.
I såfall “krakker” krypto 3-4 ganger i året. Vil da påstå at det kanskje er riktigere å kalle dette korreksjoner, da markedet har tendenser til å overreagere både opp og ned, og derfor har behov for noen slike i blant. Krakk er vel heller “enden” av moroa, og det er nok ikke så sikkert at vi er der helt enda (men kanskje).
Hvis du legger grafen oppå grafen til BTC så stemmer den ganske bra.
Og så har du det som @Irathi sier. Folk sier dette er en korreksjon. Nei, ikke enig.
Definisjonen på krakk er fall på mer enn 20%. I min bok. Men folk er forskjellige.
1929 definerte et krakk
De fleste er derimot enige i at nedgangen må skje fort, helst i løpet av en dag eller to, for å kalle den krakk. I tillegg bør den store nedgangen i aksjeverdier komme overraskende.
I følge økonomileksikon er en definisjon på krakk “en plutselig økonomisk krise”. Ordet er brukt om det kraftige kursfallet på New York-børsen i 1929 og den etterfølgende nedgangsperioden over store deler av verden
Professor Ola Honningdal Grytten ved Norges Handelshøgskole har tidligere sagt at krakk-definisjonen kan gjøres så enkel som dette: “Krapt, unaturlig stort fall i en finansiell størrelse”
Så da krakket feks ETH/USD 22 des også da?
SEMANTICS
Du kan kalle det korreksjon, jeg kaller det krakk…
Lets move on
Forøvrig er det egentlig det samme om man kaller det krakk eller korreksjon, blir vel bare en definisjonssak. Nå går vi, som gutta i garasjen sa, “rett ned, så rett opp, også RETT ned igjen”. Så får vi se hva som skjer videre.
Igjen, kommer an på hvordan du definerer krakk. Folk som har vært i krypto lenge er vant med fall på 20-30% og dermed er det ikke det samme som hvis en aksje faller 20-30%. Det er opp til hver enkelt å definere hva de betegner som krakk. Men 50% korreksjon fra ATH? Ja, det er et krakk.
Tror krakk i finansverden er = resesjon i krypto verden.
Så vi sier krakk nå mer enn 20% av verdiene våre barberes, i krypto skal de helst se 50%+ som varer og varer og varer, gjerne 70-80% også.
Og da, da kanskje de vil si krakk.
det er nesten komisk…
Har solgt meg ut for lenge siden, venter på en god inngang
Interessant sak her:
https://www.coindesk.com/as-bitcoins-slide-continues-prices-look-towards-8k/
Sitter å tripper og ser på om den totale mcap snart snur
BTC $25,000 innen Mars 2018!
#Copyrighted #Quote-it #Mark-it #ToTheMoooon
Fordi?