ETH tar tronen snart som største kryptovaluta før sommeren.
Så tar bitcoin den tilbake igjen trolig ila / etter sommeren.
#Irathispårikaffegruten
ETH tar tronen snart som største kryptovaluta før sommeren.
Så tar bitcoin den tilbake igjen trolig ila / etter sommeren.
#Irathispårikaffegruten
Som sagt, store penger er på vei. Ulike fond og andre institusjonelle penger vil flomme inn i år.
Til og med pensjonsfond vil sikkert ta inn små posisjoner etterhvert.
Hehe, overførte rett under 100k i dag for å slippe å rapportere. Men er det noen som vet om det ikke blir fanget opp uansett om man overfører 99k av gangen liksom?
Jeg har ingen problemer om de ringer og spør hva jeg driver med, men føles bare så “kriminelt” å overføre slike beløp til en utenlandsk konto i Estland
Alt over 5k rapporteres. Såe… .
Eller var det 50k?
eller 30k, Det er rapport iallefall
OK. Jeg bare fikk opp sånn melding i nettbanken “du er i ferd med å bla bla bla, du må rapportere bla bla bla”. Så tok jeg beløpet under 100k og da forsvant den meldingen, tok beløpet opp til 100k og da kom meldingen opp igjen. Merkelige greier hvis det rapporteres uansett…?
Har overført 500k x3 fra nettbanken tidligere iår uten å få melding
så aner ikke hva det går i.
Overførte du til utlandet? Muligens det er noe nytt? Anyway, vi er kanskje litt off topic nå
Nei dette var internt i Norge
Har bare brukt 1000 spenn noen gang på krypto, og realisert til Fiat en gang… lurer på hva jeg skal gjøre. Fristende å melde realiseringen og formuen også la det være med den store oversikten. Klarer neppe gjenskape hele bildet
Du trenger bare melde verdi + gevinst/tap
Har litt problemer med å se “equal lows”
Triangel
Hvilket perspektiv ser du i? Jeg har brukt 1-dags candles.
Mangler vel både sving nr 2 på topp og bunn før man kan tegne symmetrisk triangel, hvis jeg tolker linken til @Irathi riktig.
Bitfinex brøt $11700, men Gdax satt dobbeltopp($11690/11700). Tilbake til å vente på videre retning.
Det ble satt enorme mengder shorts på Bitfinex på torsdag, antall shorts har ikke vært høyere siden midten av desember hvor prisen snuste på 20K.
Rekt igjen