Den tror jeg faktisk ikke er så dum!
Hvis ETH virkelig bryter løs tror jeg også vi kan få en inverse correlation hvor BTC faller når ETH stiger, og omvendt. For at det skal skje må det nok på ny startes snakk om at ETH kommer til å ta over som nummer 1.
Et gyldig argument, helt til toppen faktisk nås… og det vil den jo før eller siden!
Det er noe med at denne “pyramiden” og the bigger fool effekten nå med god sannsynlighet har nådd sitt maks potensiale og utbredelse. I dag har “alle” hørt om krypto og den friske strømmen av naive late adopters vil før eller siden tørke ut!
Du kjører ikke tilfeldigvis buss eller taxi?
Hva er planen din? Skal du hodle er begge fine. Kortsiktig ville jeg gått for ETH. Personlig tror jeg BTC skal ned og teste 8000-ish. Hvor på 8000 vet jeg ikke, men 8700-8200 vil ikke forundre meg.
7800
Kan nok overshoote en del, men jeg ville ikke gamblet på å treffe bunn om man vil inn…
Nei, derfor sitter jeg bare. Har ikke salgsnød
Tja, er forholdsvis lite penger i krypto fortsatt, og 2018 har mange interessante prosjekter i sikte. Blockchain er ikke i nærheten av å utvinnes til sitt fulle potensiale, og jeg anser fortsatt de som kommer inn som early adopters, da bruksområdene fortsatt er begrenset. Man må gjerne kalle det absurd at f.eks én Bitcoin er verdt 9000$, men i motsetning til aksjer kan denne deles opp i små brøkdeler, og HELE market capet for kryptovaluta er bare litt over halvparten av børsverdien til Apple. Utelukker ikke at jeg kan ta feil, og er enig i at en stor korreksjon må komme, men jeg tror nok denne kommer litt senere enn du tror.
Du tenker på at når taxisjåføren begynner å prate om en aksje eller lignende, er det bare å selge ? (Vi når toppen) Min profesjon er så langt unna det går ann å komme
Uber?
HODLE, sitter riktignok litt til på sidelinjen før jeg kjøper videre.
Har jo ikke satt meg på langt nær inn i dette til å ha noen mening om emnet men Etherium fremstår mye mer lovende og gjennomtenkt fra et noob perspektiv. Bitcoin tror jeg helt seriøst kan komme til å gå til 0 mye fortere enn folk tror.
Bitcoin chartet sier jo at 4500 - 5500 godt kan finne på å bli testet.
Det jeg heller mest mot å tro nå:
Crypto som helhet kommer til å kjøre et klassisk boblechart, altså at minst en crypto kommer til å lande på “return to the mean”, antagelig flere.
Men jeg tror mange av dem kommer til å bli fullstendig utradert og avskrevet som rene tullballcoins, og er slett ikke overbevist om at BTC kommer til å overleve.
Trades ikke tether bare mellom vanlige folk som en hvilken som helst annen kryptovaluta da? Lovnaden er at du skal kunne veksle USDT inn mot USD, men Tether er ikke direkte involvert i xxx/USDT-handlene?
Påstanden her er vel at Tether printer opp helt fersk USDT for å pumpe prisen på bitcoin. Om det stemmer er hele denne greien et gigantisk korthus som er dømt til å rase sammen.
Bitcoin har foreløpig det største utvikler teamet og mest penger involvert, det er en styrke, men jeg tror en del av løsningene de jobber mot som Lightningnetwork ikke er løsningen.
Ethereum har mindre team og mindre penger, men jeg liker ideen om sharding, casper og pos. Samtidig liker jeg Vitalik best.
Det at det enda er lite penger/lav total Mcap i krypto er også et veldig merkelig argument som jeg stadig ser at menigheten bruker, og så sammenlikner man feks med total USD i sirkulasjon og slikt-helt vilt…
Det er helt vanvittig mye penger og sykt overpriset alt som har med krypto å gjøre per i dag om en ser på hva nytte og bruk av krypto faktisk er per i dag…
Det prises vel på forventning, om de lykkes vil prisene være mye høyere. Litt som aksjer.
Men, det er veldig mange som er kraftig overpriset! Hadde ett aksjeselskap med en ok ide og folk erfaring på nivå med hva vi i krypto sier er veldig bra blitt priset til det enkelte gjør, ja da hadde det blitt store oppslag
Side notis: Har du fått henta mye profitt på bear markedet eller rista alle fomo folk investeringen du ville ha i krypto bort før det snudde?
Helt enig, det kan veldig fort være overpriset i forhold til bruksområdet pr. dags dato, men det er ikke noe i veien for at markedet kan prise inn forventninger, der mange av dem faktisk ikke er så surrealistiske. Så er spørsmålet hvorvidt disse forventningene vil vare, eller om folk vil miste troa totalt i tiden mellom forventninger og realitet. Jeg tror også på et krasj, men jeg tror ikke toppen er nådd riktig enda. Selvfølgelig er det mye penger involvert, men her må man ta potensialet for blockchain i betraktning, og det er nok her vi er uenige.
Hmm, begynner kanskje nå.
Buy sign