Faktisk er det Ethereum som har de fleste og beste utviklerene. Ethereum har også mer penger til utvikling: https://etherscan.io/address/0xde0b295669a9fd93d5f28d9ec85e40f4cb697bae
Hvem her klarer å gjette hvem som blir cryptos svar på google? Eller hvem som blir cryptos svar på Opticom?
Tjente du millioner på 90 tallet(?) burde du vertfall kunne gjøre det nå (tenker på at inflasjon/pengetrykking har gjort millioner nå mye mindre verdt.) Alt handler jo selvsagt om hvor mye du satser. Jeg regner med bitcoin går 5-10x i løpet av året. Så om du satser 100-200 k kan du få en million igjen. Men der finnes selvsagt andre coins med enda mer potensiale. Eller vi kan få langvarig bearmarket, ingen vet. Men jeg ser for meg vi raser opp veldig snart når vi har lagt dette tullet bak oss.
Husk at vi kan ikke sammenligne Bitcoin, Ethereum osv med aksjer. Vi kjøper jo andre aksjer med “hovedaksjene” derfor har de ekstra mye verdi. Siden BTC er reservevaluta og Etherum osv begynner også å posisjonere seg som trading par, så vil det ikke bare krakke slik som teknologi selskap. For det handler ikke bare om teknologien bak Bitcoin, heller ikke nytteverdien. Det handler om tillit til dens funksjon som reservevaluta i hele kryptomarkedet, som kommer til å fortsette å vekse enormt da mange ulike coins vil komme. Men fremdeles er BTC viktig for å få tak i desse. Når mer FIAT exchanger kommer vil de kunne gjøre BTC mer overflødig, men det vil også gjøre BTC lettere tilgjengelig for mange så kanskje det ikke er slutten likevel.
Crackaliciousness i BTC nå
Jeg tror bunn er 8. februar Har sagt det siden desember, så får me sjå
kun basert på historikken.
Får 300 i rabatt om du kjøper Bitcoin med Euro nå, kursen er jo nesten på MA200 hos Coinbase. Ble ingen premie på forrige lodd, så jeg satser igjen når BTC/USD hos Bitfinex er på 8k
*450 Euro i rabatt nå
Og da har jeg kjøpt, lol
Og da var jeg ute, 200 euro rikere
Mye moro som foregår nå. Er en kar som forsøker å kjøpe 52 bitcoins på gdax. Legger ut ordren og trekker den tilbake når kjøpere legger seg over, bare for så å legge den øverst igjen, LOL
Ser ikke bra.Hegnar ville sagt Krypto i fritt fall…
Selg dere dette kommer til ende stygt
Hegnar befaler…?
9010nå bitcoin kan fort halveres på 123
Skjønner.
8562 ser stygt
Oppside i krypto gir en tilsvarende risiko. Tror de fleste er inneforstått med det. Kompis som aldri har investert i noe før og handla på rundt 13k (men har alts hovedsakelig) sa det så fint. Jeg anser de som tapt, og snur det så er det en fin bonus.
Edit: en litt rar fakta. Jeg går og venter på oppgang, men ikke pokker om jeg hadde anbefalt noen eller selv satt inn penger i krypto nå har du ett fint navn på slike som meg @cagey2 ?
En hodler?
Og inne igjen. RSI er 25 på eurodiagrammet og 28 på dollardiagrammet hos gdax. Dollaren er på MA200 også snart. Og euroen er fortsatt på rabatt (200eur). Håper på en rebounce opp mot 9k usd. Holder ikke ma200 i usd, er det rett ut igjen, men tror i hvert fall vi skal opp å besøke ema8.
Mulig vi så et vendepunkt på 8100 blank ?