Bitfinex som jeg ser på var det rundt 8300 slik jeg håpte på.
Men ser mange andre exchanger kom mye lavere. Bitflyer og Upbit ( Japan og Korea) har tydeligvis mange svake hende fordi nå har de gått fra å betale skikkelig overpris til å være billigst av alle.
Jeg kjøpte vertfall nå
Se på ETH chartet jeg postet også
7 959
Jeg har sagt 7800 siden des/jan og holder ved det (eller holdt… helt til jeg nettopp kom hjem fra butikken ). Ser den har vært nede på 7650, men det var jo nært nok. Så får vi se om 4900 holder da? Jeg holder uansett og selger ikke før jul - det er min strategi ang dette, og jeg har lært at man ofte angrer om man viker fra strategien…
Skal se på den om litt - må bare spille noen runder CoD og skyte tyskere WWII
Holdt på Bitfinex, @WallStreet. Foreløbig i hvert fall. Men bouncen indikerer at dette kan være bunnen, uansett er det den midlertidige bunnen.
Kan vel godt være den endelige bunnen dette. At ma200 brytes med så mye folk/penger på vei inn den siste tiden skal godt gjøres synes jeg. Vi får se
Hvilket tidsperspektiv ser du på? Daily? I hourly ligger vi fremdeles under. Vi har også kryss av 100 gjennom 200. Legg merke til forrige grønne candle før vi fikk continuation.
Ser ut som Optimus Prime i strekmannform
Skal vel til 3k nå antar jeg?
Jeg forsøkte å kjøpe ETH på coinbase nå - måtte prøve 6 ganger (!!) før kjøpet gikk gjennom. Tipper det samme ville vært tilfelle med BTC.
Kom meg inn i ETH på 715, missa bouncen på 560, fulgte med men trakk ordren på 575 når den nærmet seg. Angret jo rett etterpå når den bouncet hardt til 750 (!) Kom meg inn på 715 og ut igjen på 729 når den testet 700 på nytt før den bouncet igjen.
Tror den holder seg over 700 relativt greit i noen timer nå, men jeg tør ikke gå inn for hardt nå.
Jeg snakket om daily chart. MA200 er god støtte, bryter denne kan det ta lang tid før et bullmarked kommer til.
Samles krefter før neste opptur nå:
Nordnet ned 7% idag, og nå plutselig bare minus ! -EN-
Du må bruke 1-dags
Og ut igjen Bitfinex nesten oppe i 9k.
@Nocturne 24H Volum oppe i 13,3 mrd USD. Vi må tilbake til 19.jan for lignende volum.
ETH bouncer også hardt, men jeg er ikke overbevist av volumet. Får se om det var lurt å kutte når jeg gjorde eller om jeg må løpe etter i helgen
Siden det er få innganger inn til kryptomarkedet vil ikke da hode skulder formasjonen på det globale kryptomarkedet (1år) gå helt ned å teste høyden fra halsen og opp til hode som tilsier en potensiell nedgang på litt mindre enn 100 til rundt 300bio over hele fjøla?