Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Under 8k igjen. 7.5k neste?

Vil si støtten er på 7,8k. Ligger mye på kjøp der. Brytes det nivået stuper vi nok kraftig. Da vil jeg si 5k er neste stopp. Tok å kjøpte nå og legger ut en salgsordre skulle 7800 brytes.
Ligger kjøpsordrer for 2370 bitcoin fra 7800-7900 hos Bitfinex.

2 Likes

Har noen popcorn? :open_mouth:

Støtter: Tidligere topp, MA200, og bunn i fallende trend, representert av 147 kjøpere av 2370 bitcoins!

1 Like

Hvor langt ned skal vi om disse punktene brytes? Ser ganske snaut ut med støtte nedover.

4900 er neste store støtte.

Tror nesten ikke det er noen vei unna en test der nå, og jeg heller mot å tro at det går mot en perfekt gjenskaping av det krakk-chartet så den fint kan finne på å overshoote helt ned mot der den var i starten av 2017

Too much dumb money…

Se volumene på salg og frykt,1 dag BTC/USD Coinbase

Det er mange som rømmer nå ikke bare fordi tekniske tegn, men pga de er på de nivåene de kjøpte seg inn på nå.

Jeg er mer overbevist om at vi skal se 80-90% nedgang fra toppen. Altså under 4.000 USD

4 Likes

Hvilken børs er best på giring? Noen som har erfaring?

En del som har brukt Bitmex her inne. Finnes en egen tråd / guide om den som @Evilfreud laget.

1 Like

Synes du og @Savepig er vel pessimistiske :slight_smile: Trenden er ned, ja, men så nettopp en youtuber som klarte snakke om tidenes bullflag som dannes nå (basically trendkanalen vi har nå), hvor rangen blir thightere og thightere. Breakout her i slutten av februar mente han (mye mulig ned mot 5k-ish).

Jeg sitter bare å tenker på hvor mye penger jeg klarer å skvise inn i markedet her nå
før rekylen kommer. Jeg vet ikke om den kommer nå eller om 1- 2-3 måneder, men har troen på en veldig rekyl i krypto generelt… :smile:

#whenmoon #uglyrich #fomo

2 Likes

Har solgt meg ut igjen. Bitcoin ser veldig svak ut nå.

Det er kun 6 ordrer som støtter kursen på 7790 USD. Mest sannsynlig er det kun 1 person som står bak nesten hele ordren. Når den forsvinner blir det panikk. Kanksje noen som har lagt ut en fake kjøpsordre mens de selger?

USD mener du

1 Like

Enig dette ser svakt ut over hele fjøla. Spesielt ETH som jeg følger med på. $5000 dollar blir syretesten for BTC. Mulig noen trade muligheter på vei ned dit, og mulig den overshooter ned mot $4900 som @WallStreet var inne på, men jeg antar at det blir absolutt bunn… ? :slight_smile:

1 Like

Jo lenger man strekker strikken desto større blir normalt korreksjonen andre veien. Kan vel ende opp med RSI under 20 dersom støtten ryker nå.

1 Like

Jeg tror det momentet som bygger seg opp nå tar oss til ATH i løpet av våren :smiley:

4 Likes

Momentumet peker rett ned. Og der røyk hele støtten hos Bitfinex, såg ikke om noen solgte eller om støtten ble fjernet.

Den ble solgt. Lå 2000 BTC på $7800 som forsvant etter noen forsøk, 1000 av disse var nye shorts som ble satt.

Jobber seg rolig nedover nå, vi trenger nok en flush under $7500 eller $7000 og volumklimaks før det kommer noe særlig bounce.

1 Like

Trodde fall under $7500 ville ta oss til $5000? Ikke direkte men blir nok en deadcat / trade mulighet?