Veldig lite, så ikke stol på det jeg sier, men noe sånt som dette er det jeg tror, se den røde streken på chartet under:
Bitcoin følger fibonacci, spesielt er fib 62 viktig (de røde horisontale linjene). BTC vaker nå rundt fib 62 to steder. Det vil si både fib 62 fra 0 til topp ca 20k, og fra forrige bunn ca 3k til neste topp ca 14k.
Hvis du ser på de to grønne firkantene på chartet under så er det såkalte reload zones der institusjonelle investorer ofte laster opp i tradisjonelle markeder.
Reload-zone ligger mellom fib 62 og fib 78. Som du ser ligger det en reload-zone inni en annen litt større reload-zone (se på nivåene der de grønne firkantene ligger), så jeg tror vi skal oppholde oss litt lenger innenfor de sonene før det går videre opp, men siden dette markedet ikke er styrt av institusjonelle investorer (?) er det selvsagt ekstra vanskelig å si.
Dessuten er det nok mange som tror det samme og da er det typisk at det ikke skjer 
Den grå støttelinjen er også et viktig nivå som ikke bør brytes over tid, men jeg tror vi får en wick et stykke ned på weekly før den virkelige oppganger begynner.
Hører gjerne kommentarer