Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

25x er galskap…! Hallo :laughing:

Alt over 10x er kun anvendelig for svært svært kortsiktig scalping. Skal du sitte i noen timer eller mer ville jeg heller brukt 2x-5x. Det kommer jo gjerne random svingninger i prosent størrelser, da er du REKT før du vet ordet av det…

Buy-signal :wink:

Hehe får se om det snur de neste dagene :stuck_out_tongue: tar bear posisjon i løpet av uken tror jeg.

Du må bare få satt shorten med giring nå mens den er i god driv :joy::joy::see_no_evil:

2 Likes

Basert på en tidligere analyse av toppen hadde jeg target på $7400 som minimum men $5400 som mer sannsynlig target. Får kikke på chartet i morgen men mener det mest sannsynlig vil utvikle seg et bearflag her ila. den kommende uken… :roll_eyes:

2 Likes

Da er vi på veg ned :slight_smile:

2 Likes

Har lite å gamble med så det ble en ganske liten short for noen uker siden. Men som du ser tenkte vi ganske likt! Hadde den vært mye større ville jeg vel stresset meg halvt ihjel!

2 Likes

Knallbra :+1::sunglasses:

2 Likes

:rocket::heart_eyes::rocket::rocket:

Det var buy-signal da :wink:

4 Likes

Noen her som aktivt trader btc/eth/ltc?

Har begynt å posisjonere meg i BTC for en Monthly lower high de siste ukene. Hva med deg?

Har alt av midler stående i Fiat atm. Funderer på inngang i btc og derfor tenkte jeg å forhøre meg her om noen som er bedre på teknisk enn meg hadde noen charts og analyser :+1:

2 Likes

Har ikke tradet krypto på over et halvt år. Er nok action i aksjer,
men det endrer seg kanskje neste år med BTC halfening og what-not :wink:

1 Like

Jeg tror timingen din for å vurdere, eller i hvertfall tenke på en inngang er god. Vi har sju månedlige lavere topper, noe som med stor sannsynlighet kommer til å brytes på et tidspunkt. Zoomer man inn, så er dette for meg en tydelig trendkanal, hvor prisen blir presset lavere. Ut fra de siste dagers action(ref innlegg i tradergruppa), så kan det se ut som utmattelse vi ser på selgersiden.

Når man tar i betraktning lengden på den fallende kanalen, så er det nesten så jeg forventer en eksplosjon opp innen få uker. Jeg føler jeg har sett akkurat samme pattern tidligere, så kan være det er det som ligger i bakhodet mitt og skriker bull😜

2 Likes

Veldig lite, så ikke stol på det jeg sier, men noe sånt som dette er det jeg tror, se den røde streken på chartet under:

Bitcoin følger fibonacci, spesielt er fib 62 viktig (de røde horisontale linjene). BTC vaker nå rundt fib 62 to steder. Det vil si både fib 62 fra 0 til topp ca 20k, og fra forrige bunn ca 3k til neste topp ca 14k.

Hvis du ser på de to grønne firkantene på chartet under så er det såkalte reload zones der institusjonelle investorer ofte laster opp i tradisjonelle markeder.

Reload-zone ligger mellom fib 62 og fib 78. Som du ser ligger det en reload-zone inni en annen litt større reload-zone (se på nivåene der de grønne firkantene ligger), så jeg tror vi skal oppholde oss litt lenger innenfor de sonene før det går videre opp, men siden dette markedet ikke er styrt av institusjonelle investorer (?) er det selvsagt ekstra vanskelig å si.

Dessuten er det nok mange som tror det samme og da er det typisk at det ikke skjer :slight_smile:

Den grå støttelinjen er også et viktig nivå som ikke bør brytes over tid, men jeg tror vi får en wick et stykke ned på weekly før den virkelige oppganger begynner.

Hører gjerne kommentarer :slight_smile:

2 Likes

Jeg tror nok heller på heller fallende topper nedover. Jeg kan selvsagt ikke utelukke teorien din helt, men ville i så fall heller kjøpe på brudd opp gjennom linjen mellom de to tidligere toppene. Personlig tror jeg vi vil få laber utvikling av kryptovalutaene frem mot sommeren 2021 og tror heller Ethereum vil ta over ledertrøya når neste bølge kommer.

2 Likes

Satser på at 6k holder og at vi får et vanvittig bullrun mot halvering i mai samtidig som usikkerheten på børsene stiger og rentene settes tilbake til 0 i 2020! :slight_smile:

1 Like

En side av meg tror det samme, kommer flere weekly close under den grå støttelinjen kan det bli mye lavere nivåer - men jeg tror BTC skal opp til nye høyder før halvening.

Jeg og - men tipper på en wick et stykke ned på 5-tallet først, kanskje innom 4. Det ser forresten ut som du la inn et gammelt skjermbilde? BTC er på 7,2 nå og var på 6,5 for et par dager siden.

Det var forresten nylig et death cross der 50MA gikk under 200MA på daily - det pleier å være et dårlig tegn.

Ferskt skjermbilde :slight_smile: Det er bare alle motstandsnivåene som jeg har lagt inn som dekker til kursen.
Skulle til å kjøpe mer på 6,5k men så føyk den opp igjen. Alt i alt blir jeg fornøyd med inngang på 6k selv om kursen skulle falle til 5k da jeg tenker litt mer langsiktig nå enn hva jeg har gjort tidligere.


Regner forresten med ingen bruker coinbase pro lengder med 0,5% kurtasje? Har en gammel konto hos kraken men har ikke fått sjekket rundt for å se hvem som er billigst nå. Kraken sin plattform var jo meget ustabil for en stund tilbake.

1 Like

Jeg har brukt Coinbase Pro av gammel vane! Ellers enig, hadde jeg hatt noe å kjøpe for ville jeg snittet meg inn på flere nivåer, for å slippe det som skjedde med deg nå. Men som regel er jeg litt for utålmodig :slight_smile: