-25% på 20 min…
Man ble advart i kryptotråden med brudd ned fra stor formasjon
safehaven
Har selv sett ned mot 4500 området for å gå long der siden bevegelsen fra 7-10k.
ether tanker enda verre… gjør oppmerksom på at det handles ETF for begge i sverige
Alt selges ned…
~25% på en time? hva var triggeren?
Trygg havn MY ASS
Krypto feiler, akkurat som forventet.
Fantastisk. Nå begynner ting å bli interessante igjen i krypto eller hva @cagey2? Time to fire up ye ole Bitmex
jeg sitter å venter mens jeg holder øye på to punkter. Det ene er 50MA måned/200MA ukes som jeg ønsker se holde. Hvis denne holder vil jeg se en form for oppbygging mot 6425. Frem til det kommer jeg ikke til å gjøre mye. Likte ikke bruddet ned, men samtidig synes jeg chartet ser bull ut i det store bildet, så dette er det jeg kommer til å følge med på for å avgjøre om dette var en fakeout.
Tipper vi har svaret om en uke, neste uke blir viktig
Tenk om den retracer helt ned til 3k og lager dobbelbunn da?
2-3K er helt klart et interessant nivå
Det hadde vært digg. Gjett hvem som i ørska klarte å panikkselge på bunn i natt? Er så sykt typisk meg; den impulsive siden glemmer det den analytiske siden har kommet fram til. Men nå tror jeg faktisk vi ser rundt 3500 igjen før det snur - og ja kanskje mye lenger ned. Går den under 3500 kan den finne på å streife innom 1000 og. Jeg tenker spesielt nå i disse Coronatider, litt avhengig av resten av markedet.
Når investorer må øke likviditeten sin så plukker de fra gull, sølv og krypto. Når denne bølgen med "likviditetsskvis"er over går det full fart i motsatt retning.