Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Jeg har ingen formening om retning, synes bare det er stor usikkerhet knyttet til hva som vil skje :thinking:

1 Like
1 Like

Syns det er veldig spennende nå, 2 timer igjen til vi vet hvilken vei høna sparker og foreløpig holder BTC kursen seg stabil.

Hvis kursen går kraftig ned et halvingen, så tror jeg det blir tungt for hele kryptomarkedet.

Tone Vays sender live «fra» halveringen, med mange «gjester».

1 Like

Dette er jo kunst!

3 Likes

Den ene valutaen blir til dopapir og den andre til digitalt gull!

Ser ganske bullish ut i kveld egentlig

5 Likes

Ser bullish ut men også litt key resistance her oppe…

1 Like

Spennende hva som skjer neste tiden…

Edit: selv tror/håper jeg på en retest på 6000, håper på mye lenger ned men akkurat nå er ikke BTC koblet til aksjemarkedet så kanskje vi ser en begynnende decoupling. Jeg håper på hardt fall i aksjemarkedet som drar BTC med seg, og så videre decoupling og opp til nye høyder!

Edit 2: skal jeg tippe brytes trendlinjen fra toppen, fakeout, så retest av 8000 eller lavere før evt den trendlinjen brytes for godt.

1 Like

Veldig som den stanger opp mot motstand her, spennende.

Edit:
Holder seg sterkt på 17 mai og, klynger seg fast i et bullish kortsiktig bilde selv etter at en forventet at rejection fra 10.000 skulle starte en korreksjon

2 Likes

Bitcoin Smeller snart opp nå

3 Likes

Eller ned… jeg stoler ikke på bull før 10500 er brutt, som sammenfaller bra med brudd i øverste trendlinjen.

1 Like

Blir nok brudd opp ja, slik Cardano nå gjør, som ligger litt i forkant denne gangen…

NikMEX: The BitMEX platform is now online. We will be running in cancel only mode until 13:40 UTC (in 10 minutes), where no new orders can be placed but orders & stops may be canceled.

Flott formasjon det der Save

1 Like

Kan godt være det er den type nyhet markedet følte det trengte for å gi en skikkelig reaksjon nedover.

Rokker ikke ved bildet teknisk som er overveiende bullish.

Jeg for min del fortsetter å lære mer om bitcoin og krypto, og ser at jeg kommer til å fortsette å øke posisjonen min, ved at fast månedsparing kommer til å skje i bitcoin

4 Likes

Hvordan kommer du til å sette opp periodisk sparing i bitcoin?