Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Er mange flere variabler enn bare kurs i dette bildet

1 Like

Jeg vil si at sånn omtrent nå er siste sjanse for at det ikke skal bikke over i et bearish setup i det mellomkortsiktige, så det er base case.

Min kjøpssone om det spiller seg ut vil være stegvis nedover i det røde feltet i trendkanalen her.

1 Like

Gull etter kraftige børskorreksjoner/-fall har historisk vært et bra kjøp

2 Likes

bergens tidende kommer med input

2 Likes

Landet har hatt store problemer siden boomen de hadde i 2017 når staten ikke lenger fikk lov til å stimulere økonomien etter behov grunnet lån i USD. Er ikke Venenzuela tilstander men dette må da øke behovet for en digital valuta som btc.

2 Likes

Ja ihvertfall en desentralisert valuta!

Bitcoin ypper seg litt i dag, da alle trodde den skulle ned

2 Likes

1 Like

Er faktisk et mulig bullflag i enden der, så bryter den opp kan det bli interessant. Holder fortsatt en knapp på ned, men er åpen for at det kan bryte opp også.

1 Like

Er jo noe med at når det virker helt åpenbart for alle at den skal et stykke ned, så bare snur den.

1 Like

Det åpenbare for meg er at den skal opp på grunn av volumet i den siste oppgangen, pluss at det kan være et bullflag. Derfor jeg fortsatt holder en knapp på ned :stuck_out_tongue:

Bullflagget har for øvrig target opp mot 12k som er en supplysone av litt vekt.

1 Like

2 Likes

2 Likes

og 30 min senere er vi på 9500.

Litt som forventet…! Kunne føket gjennom også selvsagt…

Uansett spenstig område, blir noen store moves i tiden som kommer tror jeg. Range er midt mellom de to linjene i det øverste chartet over.

Man må bare se på disse bevegelsene som en del av sjarmen.

Men altså, det finnes ingen logiske argumentet for at leveraged trading i crypto er en god ide!

4 Likes

Heheh. Veldig godt poeng/råd det der!! :sweat_smile:

Så lenge man sitter med coinsen på egen wallet og er innforstått med at det trader som en pennystock har det jo ingenting å si. :slight_smile: