Er mange flere variabler enn bare kurs i dette bildet
Jeg vil si at sånn omtrent nå er siste sjanse for at det ikke skal bikke over i et bearish setup i det mellomkortsiktige, så det er base case.
Min kjøpssone om det spiller seg ut vil være stegvis nedover i det røde feltet i trendkanalen her.
bergens tidende kommer med input
Landet har hatt store problemer siden boomen de hadde i 2017 når staten ikke lenger fikk lov til å stimulere økonomien etter behov grunnet lån i USD. Er ikke Venenzuela tilstander men dette må da øke behovet for en digital valuta som btc.
Ja ihvertfall en desentralisert valuta!
Er faktisk et mulig bullflag i enden der, så bryter den opp kan det bli interessant. Holder fortsatt en knapp på ned, men er åpen for at det kan bryte opp også.
Er jo noe med at når det virker helt åpenbart for alle at den skal et stykke ned, så bare snur den.
Det åpenbare for meg er at den skal opp på grunn av volumet i den siste oppgangen, pluss at det kan være et bullflag. Derfor jeg fortsatt holder en knapp på ned
Bullflagget har for øvrig target opp mot 12k som er en supplysone av litt vekt.
og 30 min senere er vi på 9500.
Litt som forventet…! Kunne føket gjennom også selvsagt…
Uansett spenstig område, blir noen store moves i tiden som kommer tror jeg. Range er midt mellom de to linjene i det øverste chartet over.
Man må bare se på disse bevegelsene som en del av sjarmen.
Men altså, det finnes ingen logiske argumentet for at leveraged trading i crypto er en god ide!
Heheh. Veldig godt poeng/råd det der!!
Så lenge man sitter med coinsen på egen wallet og er innforstått med at det trader som en pennystock har det jo ingenting å si.