Har du sjekket ut hva de driver med? (ADE) er det store/holding av btc siden korrelasjonen er såpass lik?
Har letet litt etter en mulighet som gjør at en kan investere i btc via zero/ask
Har du sjekket ut hva de driver med? (ADE) er det store/holding av btc siden korrelasjonen er såpass lik?
Har letet litt etter en mulighet som gjør at en kan investere i btc via zero/ask
Bitcoin Group SE er et holdingselskap som blandt annet eier bitcoin.de som er en relativt stor exchange
Er jo ikke en spesielt billig aksje når man ser på de vanlige multiplene, men det trenger vel strengt tatt ikke et cryptoselskap i vekst å være heller. Tenk om samme tyskergjengen som har pumpet opp NEL oppdager aksjen?
Tror Gull er sjefen akkurat nå, så om Gull passerer 2000 tror jeg Bitcoin kan begynne å kjøre. Det er i hvert fall min feeling.
Ja de langsiktige chartene er drøyt bullish.
Når man tenker på hvor lite Bitcoin egentlig har vært over 10.000 USD så er nå nesten alle bitcoin in the money. Da avtar salgspresset med en gang.
Blir nok kriging i to dager nå for å prøve å styre den monthly candlen over eller under de nivåene du snakker om.
Enig, superspennende å følge. Jeg tror som du det fremdeles må være noen korellering, men vil anta at den er mindre. Kommer an på hva gull gjør tror jeg.
Blir interessant å følge med korrelasjonen om det blir flere røde dager i usa nå. Tviler på at de klarer å løsrive seg helt; så lenge 10.500 holder er jeg ubekymret
Ny pump på vei.
200 millioner lyttere!
Ja helt vilt. Jeg er jo overbevist om at Bitcoin har etablert et nytt bullmarked, men en en montly candle som du skriver vil sette to streker under svaret.
Er det noen grunn til å eie den kontra å eie btc? Regner ikke med den holder følge med avkastningen?
Kan kjøpes på zerokonto - enklere skatt.
Og hvis du sjekker kursen i NEL, så ser du potensialet i tyske investorer til å pumpe opp kurs.
Edit:
Litt morosam trivia fra bitmynt.no
Skal vi tru prisen blir over 100.000 noregske kronadar ved nyttår i år?
Bare å sitte godt i ro så kommer krypto og
Solgte halvparten av btc idag o gkjøpte ETH for penga.
Så nå er det bare å rigge for fest.
Gryteklar for nytt rykk oppover nå. Gull og sølv har rykket som faen.
Sjekk funding/premium indikatoren for bitmex
Bull
Chartet her er så bull at man kan få tårer i øynene.
Ikke hver måned man er perfekt posisjonert på vei inn i et bullmarked
Til det innlegget over her som nevner Joe Rogan:
Han har snakket om The Cash App å hvor lett det er å kjøpe Bitcoin der i 1-2 år nå, så dette er ingen nyhet. Hvorfor jeg plutselig ser det bli snakket om flere steder nå om dagen aner jeg ikke.