Det at Rogan med sin reach trekker frem Bitcoin er jo selvsagt vesentlig, er det det du spør om?
Det er selvfølgelig bra, mente bare at dette er ikke noe nytt. Han har gjort det i en lang tid allerede, bare påpeker det når folk trekker det frem som et bullish tegn.
Han forklarte vel også kort om hva Btc er for noe. 200 millioner lyttere er ganske mange.
Her ser man kurven etter podcasten:
Du må nesten forklare litt hva du vil frem til?
Og hvis man vil tjene litt ekstra så kan men gjerne kjøpe aksjer i Square som er de som har CashApp
Han har nevnt Bitcoin hundrevis av ganger før, det er det jeg vil frem til. At folk ikke har fått det med seg før nå og at det skal ha noe å si på prisen virker rart. Hva er vanskelig å skjønne med hva jeg sier her?
Korrelasjon betyr ikke kausalitet. De 200 millioner lyttere som har hørt det nå har også hørt det på podcasten før.
Kjedelig om du ikke ble med på oppgangen, men det hjelper ikke å klage her?
Hæ? Vært med siden sommeren 2017 jeg. Tjent godt det siste året
Tror jeg skjønner hva du mener.
Det jeg mener er at jeg tror det popkulturelle trykket på bitcoin nå øker, og når rogan og stoolpresidente og hele gjengen tar frem bitcoin nå så vil hypen øke mer på bakgrunn av det hvis og når bitcoin bryter over 12k og 14k
Skjønner selvsagt hva han mener, må bare kverulere litt
Jeg skrev pump på vei etter podcasten. Og kursen har da godt oppover. Så er det opp til enhver å bedømme hva som ligger oppgangen
Hvis higher low ble satt allerede i dag så smeller det
10kNOK i LINK i 2017 er nå verdt 1.23MNOK. Ganske sick.
Tro du Bitcoin står i 14-15 mill om 9 år? Ganske så syk utvikling.
Jeg tror jeg heller satser på noe mer sikkert, som feks biotek😊
Kan jo være, men det vil i så fall tilsi hyperinflasjon i samfunnet generelt.
Litt forskjell på stakkaren som kjøpte BTC på $10-15k og fremdeles holder, og de som har langt lavere inngangsverdi. Det er lenge siden de store multiplene i BTC.
Nå er det ikke akkurat mye av den totale handelen i bitcoin som har skjedd over 14k.
Og greit nok at det er litt mindre realistisk å se igjen fantastimultiplene fra den gangen Bitcoin var den eneste mainstream kryptovalutaen, men vil si det er rimelig mye mat her:
Eller blir Bitcoin om ikke nye gullet, så supplements gullet framover, er med å sikrer bunnlinjen:
Garmin måtte jo ut med USD 10 mill i Bitcoin her om dagen. Kjekt å ha.
Det ble den altså ikke, så det smalt ikke.
Momentumindikatorene begynner å avkjøles litt, tenker at man ikke må rigge seg så man blir likvidert av en undershoot ned fra 10500
Fikk inn en pen liten trade fra totalt utbombet times rsi i går kveld, men har ingen tradingposisjoner nå. Akkumulerte litt BTC til walleten
Edit:
Både ETH og BTC står seg fint altså