Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

10 posts were merged into an existing topic: Kryptovaluta - Generell tråd :moneybag:

Portnoys BTCshow

A post was merged into an existing topic: Kryptovaluta - Generell tråd :moneybag:

Hva tror dere om linken under, vil det bulle like mye denne gangen?

“Like mye” er jo en litt sprø påstand, siden crypto var så sentrert rundt Bitcoin i 2016-2017.

Men at Bitcoin skal til ATH holder jeg ganske sannsynlig.

5 Likes

Ja det hadde vært helt vilt. Tipper det ikke er mange valutaer som hadde matchet markedsverdien til BTC da, så det er lite sannsynlig.

Men kan man finne et godt salgsvindu basert på historikken? Kan man si at rundt 8 måneder etter forrige halving er det en fin tid og selge på?

The trend is your friend until it end

Jeg syns ofte det er vanskelig å tegne trender i kyrptomarkedet, da endringene skjer så brått.

F.eks. prøv å tegne en fin trend i BTC fra 2017 til 2018. Hvor kom kjøpssignalet og hvor kom salgssignalet? Ser man i ettertid så tapte man russiske prosenter hvis man bommet litt på inngang og utgang.

1 Like

:arrow_heading_up:

1 Like

Nå går toget

Edit:

Edit2:
Metodisk og grei oppgang, oppskriftsmessig pullback

4 Likes

Hehe er ikke ofte “Nå går toget” ender opp med å bli så enkelt :stuck_out_tongue:

Meget optimist her, sjeldent entydig chart. :slight_smile:

For en griseanalyse, jeg kjøper litt til!

All in! :smiley:

(gå vekk fra pcen!)

Hehe, det har aldri fungert for meg. De verste nedturene i porteføljen har kommet av å droppe å følge med på utviklingen over litt lengre tid. Men om man har flaks kan det gå fint det. :slight_smile:

1 Like

Timing er faktisk alt… Tror mange med altcoins hadde mange slike tilfeller som under fordi de var overbevist om at “HODL”-memen bestandig gjelder. :smiley:

Korreksjonene i det siste har pleid å være omtrent så dype som nå

1 Like

Kan se ut som den kanskje vil ned å teste langsiktig støtte på 10 000.

1 Like