Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Er vi enige eller uenige her egentlig? :stuck_out_tongue: Jeg skrev jeg luktet bulltrap siden oppgangen var på lavt volum, du bare “sikker på det?” Antyder uenig?

Så “ned skal vi”, så det bety at du og tenker bulltrap?

3 Likes

Jeg scalp trader btc nå så endrer mening kjapt, er kanskje litt lavere timeframe enn du. Jeg flippet short her.

1 Like

Vi kan kanskje se en bulltrap i f.eks 6H chartet, hvor btc retester grindlinen som har blitt bygget opp siste måneden med price action

Kom seg gjennom helgen uten å bryte ned, ikke verst. Trenger bullkryss på stokastisk og macd på dagchartet, så kan en begynne å være bull igjen

ETH tilbake over 400 også en faktor å følge med på.

Edit:

MA ribbons begynner å åpne seg nå, har ikke vært en negativ greie før det

3 Likes

Edit:
Pent lite rykk for å starte dagen i usa

Masse som foregår:

Det er nå etablert en veldig kort nedrend de siste dagene.
Den er nå kommet ned til den korte nesten horisontale opptrenden fra siste brudd
Den mellomlange opptrenden fra bunnen i mars er helt intakt
Den har også brutt solid over den lange nedtrenden fra ath.

Om den ikke bouncer nå lukter det 10500 lang vei.
Jeg har lagt marginposisjonene på is så lenge, men kjøpt mer btc til wallet i dag. :slight_smile:

3 Likes
5 Likes

Chart tidbit på Bitcoin:

EMA26 på weekly chart nådde nettopp ATH

Hæsjtægg bullmarked

3 Likes

Anbefaler alle som er litt skeptisk til Bitcoin til å se denne podcast- episoden. Ja det tar litt tid, men mest sannsynlig lærer man noe nytt og det er jo alltid spennende :nerd_face: :+1:

Advisory :stop_sign: Jeg tar ikke ansvar for mulig FOMO som kan oppstå under eller i etterkant av podcasten :no_good_man:

1 Like

Monthly candlestick for august i Bitcoin falt fint på plass, med en touch ned til 10.500

Edit:

til og med bitcoinaksjen min som har vært en skikkelig treging viser tendenser

2 Likes

Og vi kan dermed gratulere Bitcoin med første hele måned over $10.000 :smiley: :champagne:

Det må vel være bullish :chart_with_upwards_trend:

4 Likes

Haha, jeg gikk så grenseløst på snørra på det her. Satte 7x longs da jeg trodde den skulle punche gjennom 12k så var den på 112 før jeg visste ordet av det og måtte bare ta tap og redusere giring for å holde posisjonene i live.

Jaja. Håpet lever.

3 Likes

Nå blir det spennende å se om 10 000 holder eller ikke :star_struck:

10.000 i seg selv er jo ikke så veldig mye å se på, to av de store trekkene i spill nå er vel nedtrenden fra ath og så cme futures gapet fra bruddet opp?

1 Like

Ja du har sagt det. Jeg skrev lenger oppe at jeg ser på 10 000 som støtte og at det ser ut som vi skal ned dit. Så får vi se :heart_eyes: :heart_eyes:

Nedtrend fra ath er det vel neppe tvil om er brutt, men støtte skal som regel testes.

Jupp, det har vært litt sånn småkjipt volum (ift den antatte viktigheten av å bryte nedtrend) og ikke vært noen skikkelig test, man kan trygt si at vi får den nå. :slight_smile:

Ja enig! Mange vil nok bli ristet av disse dagene for å si det slik. Men tror uroen blir kortvarig. Gir det 4 uker så er den over 12k igjen.

Litt over to uker til lønning. Håper på lave priser til da, de siste dagene har svidd av 40% av porteføljen min :laughing:

1 Like

Gearer du? Gearing i krypto er gjerne morsomt de 10 første gangene, men plutselig blir man litt for grådig og så kommer det en smell :see_no_evil: Har prøvd det selv :sweat_smile:

Gearer nei! Crypto er ferdig gearet fra før av, trenger ikke noe ekstra risiko :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Har det meste i Vechain, Icx og par andre, disse har ikke gjort de så bra nå i disse DEFI tider.
De siste dagene var litt å ta i, de siste to ukene er nok mer riktig.

1 Like

Stemmer! Jeg har sluttet å bruke apper som blockfolio og lignende hvor man kan se verdiforandring dag til dag. Jeg følger med på de jeg har. Har man stående en del verdier og ser de svingningene og vet hvor mye det er snakk om i kroner så er det klart at man kan kjenne det på kroppen.

1 Like