Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

So far so good

Har kjøpt mer BTC til wallets i dag for å dekke opp for det jeg måtte sette inn på marginkontoene.

Word. :stuck_out_tongue: Heldigvis ble jeg ikke supergreedy.

3 Likes

Holdt meg heldigvis unna det DEFI tullet som florer nå, var man med for en uke eller to siden har oppsiden vært helt sinnsyk, men det var bare et tidsspørsmål før det her skjedde.

Burde slette de portfoljo appene selv, fører til mye stress. Har også en kamerat som KONSTANT oppdaterer meg på hva som går opp og ned, døgnet rundt

Ja. Det er ikke sunt. Jeg driver også med TA og er opptatt av timing, men horisonten er ganske lang. Å trade krypto på dagligbasis hvor man ligger våken om nettene for å sjekke kursen osv går ikke i lengden.

Har også en slik kompis. Han er bare inne i Defi og tjente rått frem til for 2 dager siden… :roll_eyes:

Herlig! Skal crypto noen gang bli tatt seriøst og ikke være uholdbart volatilt må tullete pumps and dumps og get rich quick schemes forsvinne.

Bitcoin er jo blitt stablecoin ift alle de andre da. :slight_smile:

1 Like

Den tar foreløpig imot på 10 000. Men treet skal nok ristes en god del til tenker jeg før vi vender oppover igjen.

1 Like

Ser eg riktig når vi akkurat ikke har klart å tette future gapet?!

Enig. Men hva er dette farming greiene? Han farmer nå Sushi og har tjent 50k på 1 døgn. Hvordan er det mulig? Høres veldig “Bitgoooneeeect” ut :sweat_smile:

1 Like

Er det nå BTC skal løsrive seg?
Close over 10500 på søndag anser jeg som bull, solgt noe da ett brudd under 10K tror jeg vil føre til ørkenvandring frem til nærmere valget i Murica.

1 Like

Er vel fordi det drives penger fra UniSwap over til SushiSwap, og folk får tokens om de migrerer over til SushiSwap fra UniSwap noen kalte dette et «Vampire Attack».

Screenshot 2020-09-05 at 12.10.36

Betyr det at Sushi swap har planer om å stjele alt fra Uniswap? Og de har bare kopiert prosjektet og laget en clone? Wow… :sweat_smile:

Yup virker litt som om det er tilfellet ja :vampire: :sweat_smile:

1 Like

Det kriges fælt nå. Ser ut som shorterne ønsker den under 10 000, men kjøperne står klare foreløpig :popcorn:

1 Like

Er et par punkter som kan antyde en bunn, men er ikke godt å si

Bitcoin dominance må vel flate ut før eller senere?

Korte bilde

Som med de andre aktivaene er dette for det meste en reaksjon på styrke i DXY

1 Like

Dette måtte i tilfelle være troen på at DXY kommer til å styrke seg i fortsettelsen, for foreløpig bare stusser den rett over forrige bunn, det er ikke rare greiene den faktisk har steget enda.

Diskuterte dette med JCP på torsdag, var ganske opplagt at DXY ville bounce så oversolgt den var, men skal den snu trenden eller videre ned? :thinking: