Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Ved nyttår 2018 lå den og vaket rundt 100 monthly ema før den skjøt fart igjen.

Satte lower high nå før krakket, det skal sies.

Gull var faktisk den første som dippet, så bitcoin, i forkant av at dxy begynte å stige litt

1 Like

Nå går det rett i dass for alle coins. Startet vell samtidig som.nasdaq dasset.

Flashback til mars det som skjer i markedene nå.

Er du litt dramatisk på lørdagskvelden? :slight_smile:

Dette var jo bare noen luringer som hadde satt stoploss på 9999

Dropper det videre? Ser mange tror BTC skal ned og fylle CME futures gappet på $9600, kan være greit område å følge med på - selvoppfyllende profeti & de :popcorn:

Hehe. Jeg er helt rolig. Staking går sin gang uansett. Mer aksjemarkedet jeg tenker på :wink: Som jeg har skrevet for flere uker siden så og noen ganger i dag så forventet jeg btc ned å teste 10 000. Jeg forventer også at mange vil bli kastet av disse dagene. Men at vi skal opp i løpet av få uker. Har ikke solgt en coin, men har kjøpt gull idag (paxgold).

Men ja det har vært en dyr kveld. Ingen tvil om det :beer: :beer:

Hva er dette gappet alle snakker om? De har stengt i helgene så skal de som trader btc 24/7 bry seg om gapet som oppstår?

Det er CME børsen som har bitcoin futures.

Er litt omdiskutert om det faktisk er en reell faktor eller ikke, men folk har snakket om det helt siden Bitcoin har banket opp gjennom nedtrenden.

LOL! Noen flere som har fått denne på bitmex?

image

Jeg har flyttet likvideringen min ned til under 9000 med god avstand nå, vet ikke om det kan komme noen crazyreaksjon ned under 9500

Hvor stor giring har du? Uten å ha sett chartet vil jeg tro den er oversolgt snart? Vurderer å sende noen kroner til Coinbase så jeg kan være med på litt MEX moro igjen. Problemet er at Krypto er så altoppslukende. Føler jeg har nok med å følge indeks i US og her hjemme :sweat_smile:

2 Likes

Heheh. Enig der. Må mest bare kjøpe på et tidspunkt man føler er bra og la det stå. Eventuelt stake om en liker slike coins. Ikke bra dersom enn ligger våken om netten for å sjekke kursene. Tror også det er fort å selge på dårlige tidspunkter dersom en nistirrer på kursen hele dagene.

1 Like

Var det ikke du som var enig i at giring i krypto ikke var lurt? :sweat_smile: :see_no_evil:

1 Like

Jeg var jo så dønn overbevist om at den skulle banke opp gjennom 12000 så ble revet med og satte 7x longs rett under der. :x
Hadde likvidering på typ 10200, så prosentmessig sank de rimelig mye. :o Er fremdeles veldig opp da, for begynte med longingen lenge før den brøt skikkelig opp.

Så måtte ta litt tap på dem så jeg kunne redusere giringen masse, de er nede under 5x nå.

1 Like

Det ser nesten ut som den vil ned å teste det nivået ja :sweat_smile:
Tror det er på tide å logge ut for meg nå :joy: Ble noen dyre minutter dette her :see_no_evil:

Haha jo det er sikkert og vist. Mesteparten av bitcoin har jeg på cold wallets, mesteparten av månedssparingen min har havnet der ganske lenge nå

Edit:
Som @doncic, mitt case nå er at btc er i de tidlige fasene av en ny bullsyklus, target først 14k, deretter tangere ATH

1 Like

Hvis man tror på dollar milkshake theory så vil den bryte opp en gang, kanskje ikke denne gang, men jeg tror det ikke er lenge til

Voldsomt oversolgt. Testen på 10k er allikevel bestått :muscle::rocket::rocket:

2 Likes

Ikke nok med at det går masse ned så man blir stresset og usikker på egne valg. Skal det nå sku opp igjen før man får satt inn fersk FIAT? Først FUD så FOMO

1 Like

Ser svak ut i dag, mye som minner om en ny kapitulering

Volumet synker og den holder seg over 10 k :slightly_smiling_face:

Den har faktisk hatt et rykk nedover uten at jeg la merke til det.

Utløste ikke noe særlig volum nå. Treet ferdig rystet?