Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

For håpe det :grin: ser slik ut, men vanskelig å si. Den har jo en tendens til å riste det så bra at mange blir fristet til å selge alt de har, men kjøperne tar bra i mot, så vil si støtte på 10k ser solid ut.

Soon (krysser fingrene)
image

En faktor i dette er at det er ganske mange long whales som ser at det kan være veldig negativt for bitcoin på lang sikt om den fremstår skikkelig svak det neste året. Så blir mer attraktivt med støttekjøping i det bildet

Tenker 9600-9000-7000 er mulige nivåer. I år er nok siste gang man får kjøpt 10k imo.

1 Like

Verden har vel aldri hatt et så lite regulert marked på tvers av landegrenser? Umulig å si hva som konkret påvirker det.

I teorien kan jo faktisk Goldman gå inn å manipulere markedet i dass. Ikke at jeg tror det skjer, men det er ett eksempel hvor mange variabler det fins.

Til syvende og sist er det idéen som må overleve.

Jeg synes ikke Bitcoin trender noe særlig og den har egentlig ikke gjort det på en stund om man zoomer langt nok ut? Den ligger i mine øyne i en sinnsykt stor konsolideringsrange som nødvendigvis må bli enda thightere før vi kan få en eksplosjon ene eller andre veien?

For alt vi vet kan vi ligge i denne rangen ut de neste par årene :rofl:
(nei, jeg tror ikke det jeg heller, men vi kan ligge i rangen en god stund til!)

Bitcoin - the new Tether :popcorn:

1 Like

Litt tilfeldig linjer kanskje? Er enig at horizontal support/resistance er det viktigse på en chart, men burde vel ha mer enn 1 touch!

For meg har bitcoin en meget symetrisk chart, med tydelige nivåer. Min chart,

Jeg syntes det hele stemmer godt med hvilken høst vi har i vente, samt hvilken utrolig pengetrykking som vil fortsette.

Er BULL dollaren og anti-fiats. Alt fakeriet som skjer i aksjemarkedet bryr jeg meg ikke om, kan se for meg indekser som IBEX og DAX ha det tungt, SP og NASDAQ er kanskje hvor vi ser inflasjonen.

Jeg lener mot denne ideen, mye annet som er mulig og!

1 Like

Log charts er bare humbug og vodoo

Edit:

Bear conviction begynner å svekkes?

9999 kl 1445 den 8. sept

1 Like

Får se om det holder seg der til kl 9 over 9 9/9

1 Like

2 Likes

Mistenker de er med og gir litt styrke til bitcoin. Teknisk ser den riktig så svak ut nå når den ligger og chipper vekk på støtten.

Edit:

Bitcoin hadde et nytt glipptak i går, denne gang under 9900, men candlesticken ble lite overbevisende og det utløste fint lite volum.

Følger med 20/100 på hourly

Edit torsdag:

10400 er det nye nivået å se på:

1 Like

Bitcoin falt før siste ukers nedsalg på børsene, samme i ferbuar/mars.
Fungerer nærmest som en varsku-indicator for børsene. (Aksjer altså)

2 Likes

Magefølelsen sier at store kursbevegelser er få timer unna, men klarer ikke helt å si vi skal opp eller ned :sweat_smile: :see_no_evil: :thinking:

1 Like

Hehe, enig. Folk pleier å bruke helgene å gjøgle i

Hehe ja. Er redd vi skal ned en liten tur til.
Men det er både stressende og greit at det går 24/7. F.eks er det dager hvor jeg ikke har anledning å gjøre transaksjoner i oslo-børs åpningstid pga jobb, mens her kan man gjøre det akkurat når man vil.

By the way så kan du nå betale nesten 4 Bitcoin for 1 stk yfi-token :sweat_smile::see_no_evil: Ganske heftig!

Den er i ferd med å krype seg opp igjen i denne regresjonstrenden som tradingview tegner opp.

1 Like

Satser på trendgulvet holder. Har cash klar dersom markedet faller, så spiller ikke så stor rolle. På langsikt så er jeg ganske sikker på retningen.

1 Like

Mistenker at det begynner å tømmes for svake hender nå, var en liten dump tidligere i dag som ikke utløste noe som helst

3 Likes

Det rører på seg nå ja i riktig retning :heart_eyes:

Men volumet har også gått ned de siste dagene hvor kursen var steget beskjedent. Så er ikke helt overbevisst om kortsiktig retning enda.

2 Likes