Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Fått bullkryss i stokastisk på dagchartet og nærmer oss på macd. Får se om det kommer noe volum etterhvert, før det er alt bare luft. :slight_smile:

Bitcoin cash relativt til bitcoin og eth har tryna helt nå.

1 Like

Hva mener du her?

1 Like

At selv om bitcoin cash i og for seg har en opptrend på gang, så er det bare sorgen relativt til de dominerende kryptoene.

Tilbake på bitcoin, vanvittig stort rom i hvordan monthly candlestick for september kan finne på å bli

1 Like

Garantert ny ATH på sikt, Når markedet kresjer og dollarn er printet i hytt og pine så blir det gull og crypto for alle penga :slight_smile:

1 Like

Ahh, var usikker på om du snakket om den coinen eller du snakket å ha cash vs de andre :sweat_smile::see_no_evil:
Men ja proof of work algoritme på en blokkjede med billige transaksjoner er nok ikke svaret på suksess nei. Hvorfor skal man gidde å mine?
Det er forøvrig ikke en coin jeg følger eller har eid, så mulig det et annet som ligger bak. Husker jeg leste en plass at folk i australia betalte mer og mer med bch i butikker, men det har kanskje dabbet av.

Stenger vi uka på dette nivået må vi si oss fornøyd, men volumet er ikke akkurat noe å juble for.

Edit: Nå nedsalget starter? Så ut som det har ligget å ulme en stund.

Så lenge det ikke kommer inn noe volum, så er det vanskelig å bli veldig oppkavet. Er jo bare jeg og Buffeten som bryr oss uansett. :smiley:

image

1 Like

Jeg har vektet meg mer og mer opp i ADE i det siste. Takk for tipset Savepig!

Bryr meg ikke så mye om BTC-kursen på kort sikt. Er rimelig sikker på at den ska opp, langt opp.

1 Like

Jeg synes den aksjen er litt tricky på grunn av at den er himla illikvid og man har ikke tilgang på topp 20 i tyskland tror jeg? Føler den lagger litt i momentum både ift crypto og tyskland

Hvordan oppsummerer du caset?

På kort sikt følger den ikke veldig tett BTC-prisen nei. Men på lang sikt kan man se en korrelasjon som er godt over 0.

I des. 2017 når BTC var i siget lå ADE-aksjen rundt 85 euro. Nå er den på 25.

Jeg har tro på et sinnsykt hype rundt BTC og diverse krypto i løpet av det neste året eller to. Bruker ADE og GLXY til å eksponere meg mot denne tanken.

1 Like

Hva er fordelen med ADE fremfor å eie BTC?

Jeg har doblet antall bitcoin xbt nå. Og etherum.

3 Likes

Kan kjøpe ADE på Zero-konto. Er deilig å kunne selge uten å tenke på skatt.

Fryktet en sell-off idag, men det ser ut som vi closer uka over 10k. Vil si det ser veldig bra ut! :star_struck:

3 Likes

Ser den, men regner med den ikke kan handles 24/7 som Bitcoin kan, så det blir vel mer langsiktig og ikke for trading :blush:

This just in: Folk trader også veldig kortsiktig med aksjer. :stuck_out_tongue:

Edit:
Bitcoin kom seg riktig så bra gjennom helgen, ser spennende ut

2 Likes

Eksplosiv nå

500 daler opp, så er den over 50 dagers snittet

3 Likes

Bounce ved 10.000 ser mer og mer robust ut, og Bitcoin er dermed i ferd med å sementere brudd opp fra tre år med nedtrend

Hva skjer når millioner av boomers hører at Cramer er bull bitcoin?

3 Likes

Trodde at det hele var med Bitcoins å unngå eksisterende valutas svinger. Med børsras i mars ser man at det har blitt en type ´´indeks´´. Overraskende for min del.