Fått bullkryss i stokastisk på dagchartet og nærmer oss på macd. Får se om det kommer noe volum etterhvert, før det er alt bare luft.
Bitcoin cash relativt til bitcoin og eth har tryna helt nå.
Fått bullkryss i stokastisk på dagchartet og nærmer oss på macd. Får se om det kommer noe volum etterhvert, før det er alt bare luft.
Bitcoin cash relativt til bitcoin og eth har tryna helt nå.
Hva mener du her?
At selv om bitcoin cash i og for seg har en opptrend på gang, så er det bare sorgen relativt til de dominerende kryptoene.
Tilbake på bitcoin, vanvittig stort rom i hvordan monthly candlestick for september kan finne på å bli
Garantert ny ATH på sikt, Når markedet kresjer og dollarn er printet i hytt og pine så blir det gull og crypto for alle penga
Ahh, var usikker på om du snakket om den coinen eller du snakket å ha cash vs de andre
Men ja proof of work algoritme på en blokkjede med billige transaksjoner er nok ikke svaret på suksess nei. Hvorfor skal man gidde å mine?
Det er forøvrig ikke en coin jeg følger eller har eid, så mulig det et annet som ligger bak. Husker jeg leste en plass at folk i australia betalte mer og mer med bch i butikker, men det har kanskje dabbet av.
Stenger vi uka på dette nivået må vi si oss fornøyd, men volumet er ikke akkurat noe å juble for.
Edit: Nå nedsalget starter? Så ut som det har ligget å ulme en stund.
Så lenge det ikke kommer inn noe volum, så er det vanskelig å bli veldig oppkavet. Er jo bare jeg og Buffeten som bryr oss uansett.
Jeg har vektet meg mer og mer opp i ADE i det siste. Takk for tipset Savepig!
Bryr meg ikke så mye om BTC-kursen på kort sikt. Er rimelig sikker på at den ska opp, langt opp.
Jeg synes den aksjen er litt tricky på grunn av at den er himla illikvid og man har ikke tilgang på topp 20 i tyskland tror jeg? Føler den lagger litt i momentum både ift crypto og tyskland
Hvordan oppsummerer du caset?
På kort sikt følger den ikke veldig tett BTC-prisen nei. Men på lang sikt kan man se en korrelasjon som er godt over 0.
I des. 2017 når BTC var i siget lå ADE-aksjen rundt 85 euro. Nå er den på 25.
Jeg har tro på et sinnsykt hype rundt BTC og diverse krypto i løpet av det neste året eller to. Bruker ADE og GLXY til å eksponere meg mot denne tanken.
Hva er fordelen med ADE fremfor å eie BTC?
Jeg har doblet antall bitcoin xbt nå. Og etherum.
Kan kjøpe ADE på Zero-konto. Er deilig å kunne selge uten å tenke på skatt.
Fryktet en sell-off idag, men det ser ut som vi closer uka over 10k. Vil si det ser veldig bra ut!
Ser den, men regner med den ikke kan handles 24/7 som Bitcoin kan, så det blir vel mer langsiktig og ikke for trading
This just in: Folk trader også veldig kortsiktig med aksjer.
Edit:
Bitcoin kom seg riktig så bra gjennom helgen, ser spennende ut
Bounce ved 10.000 ser mer og mer robust ut, og Bitcoin er dermed i ferd med å sementere brudd opp fra tre år med nedtrend
Hva skjer når millioner av boomers hører at Cramer er bull bitcoin?