Får litt vondt i høst 2017-muskelen når jeg ser hastigheten på den nå . Men denne gangen er det jo i alle fall teknisk ganske annerledes. Samt et helt annet marked.
Får litt ekstra Robin Hood vind i seilene denne gangen.
“Men denne gangen er det annerledes”
Jeg krysser fingrene for det da…
Jeg kjøpte ETH og Bit før de falt og har bare beholdt de, samlet et beløp på rundt 20000 kroner. Er nå greit i pluss i Bitcoin men ETH fremdeles ned over 40%.
Jeg synes krypto er litt stress så for meg er eth ok.
Synes jeg ser volumklimaks på hourly men har ikke ordentlig chart (er på mobil). Lykke til dere som er inne…
Håper vi ser 175 000
Jeg må si jeg tenker noe slags fibonacchi her for å gjette på topp, og da kommer vi et stykker over 20k
Føler det er litt risiko rundt 20000, både pga ATH og pga at det er et rundt tall, men har vi denne farten der oppe ryker nok 20000 direkte.
Jeg tror det bare pløyer videre. Men 20 000 kan bli støtte på en korreksjon. Prosentene gjør at tallene fyker fort oppover nå. Kan godt stå i 22 000 to dager etter den passerer 20 000.
Men hva er det som forårsaker den oppgangen vi ser nå? Må være noen store som kjøper.
Takk og lov. Satt og leste DN for 3 mnd siden at noen store satset på bitcoin. Kasta meg på og kjøpte litt artig. Men det går vel fort opp og like fort andre vei… bare hvor langt…
Minnes fortsatt denne fra E24…
(Til e24 forsvar er det presisert at det er sett fra ett teknisk perspektiv)
FOMO, kombinert med Tina og at mange mener det er “Store of value” på samme måte som gull, men med mindre vekst i mengde (blir færre og færre nye Bitcoins) .
Joda, men alt dette har ikke endret seg så mye siden september. Må være noe mer.
Bitcoin er vel designet for kriser som dette hvor seddelpressa går for full maskin.
Med halvingen i mai overstått er vell også noe som innvirker denne gangen. Etterspørselen blir ikke like fort mettet.
Seddelpressa har jo gått siden mars, er ikke noe nytt det vel? Tina også siden i fjor. Dette virker egentlig bare å være fomo - men ikke likt 2017 siden det ikke er på forsiden av E24 og Finansavisen enda
Seddelpressa har gått nonstop, så og si, siden 08.
Så og si siden 2002.