Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Takk for det!

Men den siden er dessverre helt blank hos meg. Bruker iPad

Jeg bruker fast Bitmynt, Mirai og Coinbase.

Alle bitcoin vekslere tjener penger på spreaden de har mellom kjøpskurs og salgskurs.

Sånn ser den ut hos bitmynt i skrivende stund

Prøvde også MiraiEx uten hell. Kikket så litt nærmere siden firmaet var norsk. Eneste som står oppført er en postboks på Stovner. Jævlig lite tillitsvekkende.

Når «vanlige» folk klarer å kjøpe bitcoin tror jeg oppsiden blir bra. Slik er det ikke nå dessverre.
Paypal har vel startet noe, men der kan man ikke overføre bitcoin direkte. Må selges, veksles om osv.

Høres ut som du har tenkt grundig gjennom dette og gjort deg opp din mening.

Mening om hva?

Du må registrere deg på https://www.coinbase.com/ først, så får du tilgang på Coinbase.pro etterpå :slight_smile:

1 Like

Jeg bruker Swissborg. Appen kan lastes ned i app store. Eller så kan du bruke denne lenken: https://join.swissborg.com/r/kristoL32Q , så får vi en liten bonus begge to.
Veldig fornøyd etter at jeg byttet fra Coinbase. Kan sette NOK rett fra konto og over i appen, for så å trade NOK mot BTC. Så slipper man å bry seg om dollar kursen.
Veldig enkelt å ta ut pengene igjen også.
Hvis du i tillegg skaffer deg premium er det 0% fees på Bitcoin trading.

1 Like

Noen som selger?

Har begynt og kjøpe inn det som ble solgt på stop loss i går kveld. Følger med på utviklingen

Opptrenden fremdeles inntakt. Får se om den konsoliderer ila. helgen eller om det blir mer ned.
Volumvektet støtte ligger nede på $8900, men det er også noe støtte rundt tidligere topper lenge før / hvis den kommer dit.

Daily dannet en dobbeltopp som vi brøt ned fra, og weekly RSI var på 90, så dette bør ikke komme som noen overraskelse… :slight_smile:

2 Likes

Flere som har problemer med innlogging på Coinbase?

Støtte på rundt 10 ser jeg :smiley:, er det keiserens nye klær som blir avduket idag? :laughing: Arg, har vært for feig til å shorte monsteret…

Håper mange har satt shorts :slight_smile:

Er ikke desember normalt en svært god mnd for Bitcoin?

Som regel en god måned ja, men er vell ikke en sesongvare :laughing:
Er inn med resten av porteføljen nå

Stop loss sånn i tilfellet :upside_down_face:

2 Likes

Var fryktelig overextended på alle indikatorer en kunne tenke seg, så er jo ikke akkurat overraskende

1 Like

Haha, lykke til med støtten din på 10. Det tror jeg ikke skjer, er i hvert fall tidenes julegave og siste sjans for å komme seg inn billig.
Håper på en dipp til rundt 15 :upside_down_face:

2 Likes

Dette er en politisk styrt nedgang. Hele desember kan bli «kjøpetid».

Føler det er veldig deilig å ha vært med på siste bull run for 3 år siden. Lært å ta litt og litt profitt på vei opp når det går mot store motstandsnivåer, samt å legge inn kjøpsordre i motsatt retning i store støttenivåer.

20-30% korreksjoner er jo helt normalt i dette gamet. Det er bare å se på forrige bullrun fra man nådde tidligere ATH på USD1150 den 04.01.2017 til ny ATH i slutten av 2017.

Hvis man ikke har is i magen, så bør man kanskje holde seg til stabile aksjer eller fond :blush:

2 Likes

Det var en spøk, ser ut som det verste panikksalget er over, selv om det ikke har landet helt. :+1:Men jeg tror veien opp nå vil være litt tøffere (kortsiktig)

2 Likes

Dette er vel bare for å få wipet ut de traderne med fryktelig gøy giring. Når de har blitt likvidert så tipper jeg ferden går videre oppover :slight_smile:

1 Like