Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Bitcoin har ingen redsel for tiden…jeg begynte jo tanken på og sikre men enda vet jeg ikke hva som skal stoppe den. Jeg leser det meste som kommer men de negative er de som alltid er negative og babler m det samme om og om igjen… bitcoin er ikke verd noe , ingen sikkerhet osv…
Jeg tror dette er hva folk vil ha, noe som ikke er kontrollert av di rikeste, ikke noe bare de med 100 mill får kjøpt (som emisjoner som kun tilbys de rike) ett forum som er likt for alle , det koster det samme og kjøpe 0.0001 coin som 100 coins (nesten) ingen myndighet som styrer… nei jeg tørr ikke og selge enda…

1 Like

Nådde nesten 29 000. Det hadde jeg ikke trodd skulle skje på denne siden av årsskiftet :heart_eyes:

I januar får vel resten av verden tilgang til Bitcoin via PayPal.

Bitcoin i ath, aksjer i ath, hyttemarked i ath, boligpriser ath, gull nesten i ath. Denne krisa er virkelig fascinerende altså :star_struck::money_mouth_face:

2 Likes

Delt på M2 er det jo ikke så veldig høyt

Du glemte renter i null :blush:

1 Like

Bitcoin er ikke noe mer nå enn det var 7. September. Jeg solgte nå med 170% avkastning siden da. (18500 ca). For rask oppgang føler jeg. Tror jeg kan kjøpe lavere i 2021.

Beholder Etherum dog.

5 Likes

Kanskje meldingen om at VanEck søker SEC om BitcoinETF sørget for kveldens ATH!

1 Like

Er dette en ETF? Er det ikke et trust på samme måte som Grayscale?

Edit:
Bitcoin kan nå falle 30% fra 29.000 og fremdeles ikke dippe under 20.000

Grattis med god oppgang. Aldri feil å ta gevinst. Har litt å gå på der merker jeg…

2 Likes

Hvorfor jobbe, er jo bare å kjøpe krypto for husverdien…

:smiley:

4 Likes

Det ble nevnt på twitter: helt på høyden av forrige bullsykel kom plutselig cme futures og gjorde det enklere å shorte i stor stil, akkurat mens dampen var i ferd med å gå ut.

Denne gang er ikke dampen kommet særlig i gang, og ingen sånne negativte supplyshock er å se i horisonten

4 Likes

Da er det helt opp under 30k. Vil det bli samme som da den brøt 20k at den vil gå rett opp til 32-33k (15.des var den 19.5k 16des 21.5k 17.des 22.8k).
Jeg ser jo motstanden på 30k brytes den tror jeg det rett til 35k før den danner noe støtte /platou.

Vil det bli i dag ?

2 Likes

Tror det går litt lettere på 30000 enn 20000, da gammmel ATH var rundt 20000.

1 Like

Jeg har sett en del kursmål på 30k. Tror på litt gevinstsikring nå. Om man ser neste jul så er vel kursmål for mange 40-65k.

2 Likes

Noen som har gjort seg noen tanker rundt PlanB sin S2F modell?

Tror også på gevinstsikring nå. Ser ihvertfall på Binance at volumet har gått nedover disse dagene som kursen har steget.
Men om den så går nedover, vil den dra med seg hele markedet slik vi har sett de siste årene. Eller blir det som i 2017/2018 at Btc ble vekslet inn i altcoins og sendt til himmels? :thinking:

Ble den laget når modellen begynner? Bra treff da :smile:

Det er helt utrolig hvor lite folk jeg treffer på vet om Etherum. Mange har hørt om det, men ingen har hørt om smart contracts. Tror Etherum får mer oppmerksomhet i 2021.

1 Like