Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Ethereum blant andre ja. Det er flere blokkjeder som selv ikke folk som har vært lenge i gamet har hørt om som har kommet ekstremt langt. Så blir spennende tider fremover, men dersom det blir full panikk slik vi så i mars så kan det jo ødelegge mye. Men nå er det flere instutisjonelle som er med da, så det kan jo gjøre at neste nedtur ikke blir så brutal.

30.000

3 Likes

30.700 :rocket:

31.300 10 min etter :rocket:

31.800 3 timer etter :rocket:

2 Likes

Må være veldig forsiktig med «å ta en trade» nå. Man lurer kun seg selv til slutt, og blir stående igjen med fiat-penger mens Bitcoin går videre.
Garantert at mange hadde exit-ordre-strategi på 30 blank. De kan være parkert for evig nå.

12 Likes

Gjett om det ble i dag… hvor skal denne stoppe ? 31.800 allerede…

Det gikk jo likt da den brøt 20k men nå er jo alt 50% mer verd siden da. Håper ingen trader denne…

Hvis ingen selger og mange kjøper så kan dette gå fort.

1 Like

Hadde jeg ikke hatt XBT nå så hadde jeg fort fått høydeskrekk😀
Var klar på salgsknappen på onsdag, men valgte å utsette litt skatt.
Er søren meg usikker på hva jeg skal gjøre, om de bare skal stå. Er kun drøyt 30k kr, så jeg blir verken rik eller fattig.
Men skulle det komme et kraftig fall så vil jeg vurdere å doble.

Jeg har 0.66 coin… :scream: høydeskrekken kom for en stund siden men valgte og sette meg på begge hendene for å ikke selge… nå vet jeg ikke. Tenkte og ha 0.5 coins men kjøpte litt over 3k usd på 19800 så vurderer og høste 0.16 coins. Men som sagt før, jeg vet ikke hva som skal stoppe dette , hver gang den går litt ned så blir alt kjøpt opp.

Tror det er Mange som vil inn og veldig lite til salgs…

(Ender opp med og være med opp og ned igjen, men tror enda oppsiden er større enn nedsiden…)

Har vurdert å selge på 20k, 25k og 30k. Nå står den snart i 33000…

Tror jeg bare kommer til å kjøpe mer hvis den dipper, som jeg gjorde mellom 10k og 20k i november/desember.

Har fortsatt følelse av at dette bare er starten på en ellevill oppgang.

2 Likes

Tipper vi får en liten dropp snart, men lurer på om jeg bare skal sitte igjennom det. 40.000 er ikke alt for langt unna.

Har sett noen kurver og streker som indikerer googlesøk. De tilsier at FOMO ikke har satt inn ennå.
Dessuten kjøper institusjoner nå 3x av det som blir minet.

1 Like

Ja denne forsterker jo alt:

Nesten ingen til salgs

3 Likes

Ekstremt rart. Jeg kjenner ikke på noen salgslyst overhodet.

Jeg tenker bare på hvordan jeg kan trade eth så jeg kan få mer btc.

Er det sånn det er å være i aksjer uten emisjonsrisiko?

5 Likes

Ikke jeg heller, men har liite bitcoins

Blir ikke salg her heller… må nokk beholde gjennom året, blir reise konto til slutt… :partying_face:

1 Like

For de som er interessert i Cryptofeltet kan RealVision sin Cryptoside sterkt anbefales!

3 Likes

Jeg har nå lest mye om bitcoin og krypto siste 6 mnd og litt før det. Sammenligne med olje selskaper som jeg kjenner til) Jeg føler bitcoin er litt som equinor og alke andre er Dno akerbp osv… når krypto går bra går bitcoin bra, du Jan finne mindre ner risky (xpr) og noen som går mye mer. Men føler at bitcoin er passe høy risk og vil gi gigantisk avkastning siden den er størst og mest kontrollert (kanskje ikke nest bruker vennlig osv) men nst investerings venlig. Jeg begynte og spre i aug, men samlett aktivitør bitcoin i sep… har jeg helt feil og bør jeg spre mer ?

En måte å se det på, er ved å sammenligne market cap mellom forskjellige coins og andre assets

Bitcoin dominance er i ferd med å bryte seg helt løs oppover

Det er jo mange både coins og tokens som har gått ekstremt mye mer enn det Bitcoin gikk i 2020. Men kanskje større risk dersom man ser på fortiden :thinking: Hvordan fremtiden blir vet man ikke :grin: