Jeg tradet 14ETH verdt ca 115k på den tiden i en håpefull coin i 2017/2018.
Når jeg solgte igjen i sommer var de verdt 4k…
De fleste av oss som har drevet med altcoins i en stund har gått på noen smeller. Men det er samtidig også der hvor enn kan tjene mest dersom timingen er rett. Lend var vel ned 99,95% fra toppen i 2017/2018. Da skulle man tro at det at det ikke er mulig å komme opp dit igjen, men den gikk ikke bare opp dit igjen. Den den ble over dobbel av forrige ath.
Men det er farlig å anbefale noen å gjøre noe som helst! Så ingen burde kjøpe altcoins kun basert på en anbefaling.
Bare mig der er short? Tror vi skal med til 30K en plass snart🤔
Ser ut til å ha truffet bra med den foreløpig
Ute nu. Long ETH
Kjører du leverage?
Bare gange 2, men bare småpenger…
Begynner å bli rimelig heftig den volatiliteten nå. Hvis den ikke roer seg kan det være på tide med en exit her.
Volatiliteten i BTC er fantastisk nå! Kjekt når det går opp. I tillegg skal det bli godt å fylle på mer når neste korreksjon på 20-30% kommer.
Hva skjer med bitcoin når kvante prosessor blir klar til bruk ?
Inflasjon ?
Nei, men faren for at BTC blir hacket øker.
Det er flere innen BTC-miljøet som jobber med å hindre at det skal skje.
En datakode til 33.000 dollar. Rimelig sjukt.
Kan aldri bli mer enn 21mill bitcoins <D
Det er vel “quantum computers” han prater om. Det er en trussel mot Bitcoin de neste årene. Selvsagt også andre blokkjeder. Men en del har satt i gang tiltak for å sikre seg mot dette allerede.
Jo det kan det. Men sjansen for det er rimelig liten.
Det du spør om er hva som skjer med alle it-systemer i verden som er beskyttet av kryptering den dagen en makt i verden har kraftige nok datamaskiner til å knekke den.
Det er et atombombescenario, bitcoin sin blokkkjede blir nok den minste bekymringen i verden da
Tja, utviklingen går videre. En slik datamaskin vil nok komme enten vi vil det eller ikke. Det blir nok ikke i år, men kanskje om 5 år.
Blokkjeder må også utvikles for å overleve på lang sikt som alt annet.
Sikkerhet er jo første prioritet for at en blokkjede skal være verdt noe. Så jeg tror det vil være lurt å ha fokus på å gjøre det motstandsdyktig mot slike angrep enten man skal lage en blokkjede eller en detonasjonsbryter til en atombombe.
Ja jeg tror jo åpenbart at både cypherpunks og alle mulige andre aktører som er avhengige av kryptering ikke kommer til å legge seg ned og ikke prøve å utvikle sine teknologier videre.
https://royalsocietypublishing.org/doi/pdf/10.1098/rsos.180410
Total krypto market cap nærmer seg en milliard dollar. Hvis det er verd å angripe er det også verd å forsvare.
Chart seint på natta:
Tror nok alle føler dette chartet trenger en test av 24 (ca 30% dippen), og på mange måter også helst en dypdykk ned til 20 for å bli solid
Men hvem søren har lyst til å selge BTC når DXY ser sånn ut?
Og M2 ser sånn ut?
Hva med tether som ser sånn ut?
Det trykkes jo Dollar som bare det. Tether skal jo ha samme pris som Dollar. Hva tror du hadde skjedd dersom Tether hadde fixed supply?