Åja
Disse gamle sitatene mine, som du av en eller annen grunn stadig kommer trekkende med, står jo støtt som fjell i dag også de!
Ja, det samme kunne de også si om tulipanene i Nederland for et par hundre år siden, helt til det plutselig ikke gjaldt lengre…
Edit: Og vet ikke helt hvorfor du drar inn NEL her, men den aksjen er priset noe helt hinsides idiotisk, slik som omtrent 90% av alt grønt er om dagen…
Ja, de gamle sitatene dine står fjellstøtt.
Hadde du trosset dette fjellstødige sitatet under og satt inn 1000 USD denne gangen hadde du kun hatt 138 000 USD nå
Gjorde du det?
Hadde man fulgt @Jadda sine tips ville man vært svært velstående i dag selv fra et beskjedent utgangspunkt
Ja det var han som fikk meg til å kjøpe bitcoin for 378 dollar. Tror jeg det var. Cirka det i hvertfall. Synd jeg solgte på 700 og noe. Men 2 doblinger og en trippel i samme papir er historikken nå. Og siste trade er lukket.
Beholder Etherum da. Hatt 1 dobling der før og ligger på rundt 220% nå når den åpner igjen.
Jaja etter alt skrytet kom jeg på at alt dette takker jeg @jadda for. For han var den første som fikk meg nysgjerrig på Krypto.
Alt som er på ATH
Lol touche
Startet med gearing på BitMex. Etter å ha brent meg så gikk over til Bitfinex.
Personlig preferanse, men det er mer oversiktlig chart og bedre værktøy. Ble fort blind på BitMex Chartet
38000!
Når vi 40k ila helga?
43k neste stopp
Det morsomme med 40k (eller egentlig litt under) er at da har selv de som kjøpte på verst tenkelige tidspunkt i 2017 fått 100% avkastning
Hvis de havde beholdt
noen med oppdatert TA her?
Jepp, vi skal
Var det folk som skulle shorte dette?? You are brave souls!
Slik som meg. Hadde et lite prosjekt på jobb - ingen visste noe om krypto, eller ante hvordan man handlet. Prosjektet var hvem som først klarte å kjøpe seg en bitcoin. Jeg klarte det før lunsj, ved å betale kr 10 000 til en fyr jeg aldri hadde hørt eller sett, kun basert på en tekstmelding. Litt etterpå fikk jeg 0,06 btc. Ligger i en wallet på mobilen min, og jeg aner ikke hvordan jeg skal bli kvitt den.
Jeg traff klokkerent på ATH i desember '17.
For en reise. For 5 mnd siden satt jeg på hytta og leste at alle bør ha 2% i bitcoin av portofølgen. Jeg er jo enig og begynte research at store investorer begynte og følge denne trenden. Jeg satte da mål og 2-4 % bitcoin. Endte opp med 0.66 og snitt på 16k dollar. På 32k solgte jeg 20% (etter mitt 100% prinsipp , dobbler ting seg fort selg 20%) nå har keg fortsatt 0.55 coins og salget havnet i bitcoin cash (prinsippet sier ikke noe om det)
Men hvor dette ender er ikke sikkert , se hvordan USA ligger Ann så er det ikke bra. Mer gjeld en etter 2.verdenskrig og folk er fattigere enn noen gang. Roboter tar over jobbene og alt de produserer kommer fra Kina … hmmm bitcoin har vel aldrig vært tryggere …
Spot on. En solid hedge mot det nåværende økonomiske systemet. Mer og mer stuerent for hver dag og ikke lenger forbeholdt hardcore liberalister